آفتاب

بیانیه حزب اراده ملت درباره 22 بهمن و دعوت به حضور در راهپیمایی

بیانیه حزب اراده ملت درباره 22 بهمن و دعوت به حضور در راهپیمایی

در آستانه فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی حزب اراده ملت ایران (حاما) با صدور بیانیه‌ای، از عموم مردم دعوت کرد تا در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی حضور خود را به منصه ظهور برسانند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«سی و پنجمین سالگرد انقلاب مردم آزاده ایران فرارسید، ضمن تبریک این ایام فرخنده و مبارک خدمت ملت بزرگ ایران، رهبر معظم انقلاب، خانواده مغزز شهدا و بزرگ مردان تاریخ‌ساز پرغرور جانباز و آزاده، امید است انقلاب بزرگ، مستحکم و نوید بخش همچنان در راه تعالی و تکامل به حرکت خود ادامه داده و هر روز شاهد پیشرفت همه‌جانبه باشیم.

انقلابی که در نوع خود بی‌نظیر و حداقل کم‌نظیر بود امروز نیز در فراز خبرهای جهان قرار داشته و پویاتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد. جهان در حال گذار است و افتخار انقلاب ما و اندیشمندان جامعه اسلامی در این است که در بسیاری از حرکت‌های تکاملی جامعه جهانی نقش مؤثر و پررنگی دارند.

انقلاب همه جانبه ایران اسلامی که با حرکت رهبری بی‌بدیل و فرزانه خود امام خمینی(ره) آغاز و اکنون با تاثیرگذاری و ارائه خط مشی در سیاست‌ جهانی، جهش اقتصادی و توسعه علمی جهان، همچنان حرکت رو به جلوی خود را ادامه می‌دهد و این ممکن نیست جز با اتکال به خداوند متعال، رهبری داهیانه و همدلی و همراهی مردم فهیم ایران.

بی‌شک یاد و خاطر آن ایام پرشکوه و غرورآفرین سبب تقویت، توسعه همبستگی و انسجام ملی میهن عزیزمان خواهد شد. خاطراتی که سرشار از همدلی، مودت، نوعدوستی، وحدت و مهربانی بود و عطر معنویت و ایثار و گذشت و مردم‌سالاری را در جای جای کشورمان گستراند. بدیهی است جهت استمرار دائمی انقلاب اسلامی و پیشرفت روزافزون آن باید دست به دست هم در کنار دولت تدبیر و امید با دل و جان کوشا بوده و مسئولیت خود را در قبال خون شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان به انجام رسانیم.

حزب اراده ملت ایران (حاما) ضمن تبریک مجدد سالگرد پیروزی انقلاب از عموم مردم ثابت قدم و خستگی‌ناپذیر در سراسر کشور دعوت می‌کند در بزرگداشت این روز فرخنده چون همیشه حضور شکوهمند خود را به منصه ظهور برسانند.»

انتهای پیام

کد N112812

وبگردی