آفتاب

بیانیه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22 بهمن 1357، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

«سی و پنجمین گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی درسال حماسه سیاسی پیام‌آور این است که ملت ایران درهیچ زمانی در مقابل رژیم‌های زورگو سرخم نخواهند کرد. 22 بهمن ماه روزی است که در تاریخ ایران ماندگار شد چرا که در این روز رژیم دیکتاتور و مستبد از بین رفت و رژیمی اسلامی و مردم سالار بر سر کار آمد. انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است وتا هنگامی که متکی بر ایمان، عشق و علاقه مردم است، قدرتهای جهانی اگر با یکدیگر نیز متحد شوند نمی‌توانند صدمه‌ای به این انقلاب و مردم وارد کنند.

انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و نظام اسلامی و ولایی را با سعادت وخوشبختی برای مردم به ارمغان آورد. انقلابی که با پیروی از رهبر فرزانه و پشتیبانی از ولایت فقیه روح تازگی به خود گرفت و از دست‌اندازی نابخردان، نامحرمان و بیگانگان مصون ماند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از آحاد ملت بزرگوار ایران جهت شرکت پرشکوه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت به عمل می‌آورد تا همانند گذشته حضوری پرشور و وحدت آفرین داشته و مشت محکمی بر بدخواهان انقلاب اسلامی بکوبند.

پروردگارا فرموده‌ای که سرنوشت هر قومی را به خودشان نهادیم و به ملت ایران لطف کردی تا با رهبری مردی از تبار خوبان، انقلابشان به ثمر رسد، که اینک زیر چترولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تکیه‌گاهی جز نیروی الهی ندارد. ایشان را مستدام و پیروز فرما و شر دشمنانش را به خودشان بازگردان.»

انتهای پیام

کد N112734

وبگردی