آفتاب
راکعی در گفتگو با مهر:

هیچ‌یک از گروه‌های سیاسی نمی‌توانند استقلال کشور را زیر سوال ببرند/ کشور را زیر ذره بین قرار ندهیم

هیچ‌یک از گروه‌های سیاسی نمی‌توانند استقلال کشور را زیر سوال ببرند/ کشور را زیر ذره بین قرار ندهیم

یک فعال اصلاح طلب گفت: امروز با نظر رهبری و درایت هیات مذاکره کننده در شرایطی هستیم که از موضع نرمش قهرمانانه وارد مذاکره شدیم؛ لذا لازم نیست کشور را زیر ذره بین قراردهیم و باید همه اعتماد کنیم.

فاطمه راکعی دبیرکل جمعیت زنان نواندیش در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با انقلاب اسلامی در همان سال 57 توانستیم استقلال کشور را به دست آوریدم، گفت: در فراز و فرودهای سیاسی مشکلاتی داریم اما در بدترین شرایط سیاسی هم استقلال خود را از دست نداده‌ایم.

دبیرکل جمعیت زنان نواندیش، تاکید کرد: ایران کشور مستقلی است و دیدگاه اصلاح طلبانه یا اصولگرایانه احزاب و همچنین دولتهایی که تاکنون روی کار آمده اند نمی توانند استقلال کشور را زیر سوال ببرد چراکه ملت ایران چنین اجازه‌ای نمی دهد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: قطعا این مذاکرات با حفظ استقلال سیاسی فرهنگی و اقتصادی همراه است.

راکعی افزود: امروز با نظر رهبری و درایت هیات مذاکره کننده در شرایطی هستیم که از موضع نرمش قهرمانانه وارد مذاکره شدیم و حقوق بلوکه شده خود را مطالبه می کنیم و انشاءالله در این زمینه به نتیجه هم می رسیم.

وی با بیان اینکه باید به دولت خوشبین باشیم گفت: مخصوصا وقتی نظر مساعد رهبری در مورد اموری که دارد شکل می گیرد وجود دارد؛ لذا همه باید به دولت اعتماد کنیم و لازم نیست کشور را زیر ذره بین قراردهیم باید اعتماد کنیم چراکه همه قانون اساسی را قبول داریم و فرزند ایران بزرگ و مسلمان هستیم.

این فعال اصلاح طلب، با اشاره به ایام الله دهه فجر ادامه داد: بخاطر ایام مبارکی که در آن هستیم انتظار داریم در سایه تفاهم بیشتر مسئولان یک آشتی ملی را ایجاد کنند که همه احساس کنند در کشور خود با سلایق مختلف خدمت می توانند کنند.

راکعی، همبستگی میان مردم را رمز استقلال کشور دانست و گفت: انسجام و همبستگی بزرگترین نعمتی است که همیشه توطئه بیگانگان را از ما دوره نگه داشته است.

 

 

کد N110805

وبگردی