آفتاب

انفجار بمب در کربلا

انفجار بمب در کربلا

تسنیم نوشت:

منابع امنیتی عراقی از کشته شدن یک غیرنظامی در اثر انفجار بمب در کربلا و کشته و زخمی شدن هفت نفر در اثر انفجار دو بمب در طوزخورماتو در استان صلاح الدین خبر دادند.
به گزارش پایگاه النهرین،منابع امنیتی در کربلا از انفجار بمب کار گذاشته شده در داخل خودرویی در کربلا که سبب کشته شدن یک غیر نظامی و وارد آمدن خسارت شدید به خودرو شد خبر دادند.

یک منبع وابسته به پلیس در استان صلاح الدین اعلام کرد: در اثر انفجار دو بمب در دو بازار در طوز خورماتو در شرق تکریت هفت نفر کشته و زخمی شدند.

منابع نظامی عراقی همچنین از حمله افراد مسلح به منزل یکی از افراد پلیس در روستای کنعوص در شرق الشرقاط در 120 کیلومتری شمال تکریت و کشته شدن این نظامی خبر دادند.

از سوی دیگر منابع امنیتی عراقی در استان واسط اعلام کردند: نیروهای امنیتی 29 مظنون تروریستی را بازداشت و مقادیر مواد منفجره از آنها کشف و ضبط کرده اند.

این درحالی است که عامر سلمان المجمعی استاندار دیالی تاکید کرد: اوضاع امنیتی در استان دیالی تحت کنترل است و تلاش های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نقش موثری در ثبات اوضاع استان داشته است.

وی بیان کرد: گروه های مسلح حتی بر یک وجب از دیالی نیز مسلط نیست و مشکلاتی که هر ازگاهی رخ می دهد به شیوه راهزنی و با هدف آزار رساندن به افراد بی گناه است زیرا گروه های مسلح از رویارویی با نیروهای امنیتی هراس دارند.

منابع نظامی در الانبار اعلام کردند: نیروهای امنیتی صبح امروز عملیات گسترده ای را در حومه شهر الرمادی برای جستجوی بازماندگان القاعده و انبارهای سلاح آنها آغاز کرده اند به ویژه که برخی از تروریست ها موفق به فرار از الرمادی شده بودند.

در اثر حملات افراد مسلح به شمال شرق بعقوبه در استان دیالی یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

منابع نظامی عراقی از هلاکت چهار تروریست در عملیات ارتش عراق در منطقه البوبالی در بیست کیلومتری شرق الرمادی و زخمی شدن یک نظامی عراقی خبر دادند.

52261

کد N110447

وبگردی