آفتاب

جلسه صبح مجلس برای بررسی بودجه 93 پایان یافت

جلسه صبح مجلس برای بررسی بودجه 93 پایان یافت

جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی در نوبت صبح دقایقی پیش پایان یافت و ادامه بررسی بودجه 93 به جلسه عصر مجلس موکول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی در نوبت صبح که به ادامه بررسی لایحه بودجه 93 کل کشور در بخش های هزینه ای اختصاص داشت، دقایقی پیش به ریاست محمد حسن ابوترابی فرد پایان یافت.

در این جلسه نمایندگان به ادامه بررسی بخش های هزینه ای بودجه پرداختند و بعد از ظهر نیز با تشکیل جلسه علنی ادامه بررسی لایحه بودجه را در دستور کار خواهند داشت.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی مجلس ضمن تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع) و روز نیروی هوایی، گفت: نیروی هوایی در این روز برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کرد و پیوستی ناگسستنی بین نیروهای مسلح با انقلاب اسلامی در این روز در حضور امام (ره) به نمایش گذاشت.

وی همچنین با اشاره به ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله موحد ابطحی، گفت: درگذشت این عالم بزرگ را از سوی همکاران خود به خصوص نمایندگان خراسان و فارس به حضور علما، مراجع، حوزه های علمیه، ملت ایران و مردم اصفهان تسلیت می گویم.

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: ساعت 12:45 امروز جلسه کمیسیون تلفیق بودجه برای بررسی مواد ارجاع شده به کمیسیون و ارائه گزارش به مجلس تشکیل می شود.

کد N110246

وبگردی