آفتاب
در بیانیه ای با امضای 222 نماینده؛

قدردانی نمایندگان مجلس از مواضع ضد استکباری لاریجانی در تونس

قدردانی نمایندگان مجلس از مواضع ضد استکباری لاریجانی در تونس

تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی دربیانیه ای که به امضای 222 نماینده رسید، از مواضع و سخنان علی لاریجانی رییس مجلس در جشن قانون اساسی تونس که باعث ترک جلسه توسط هیات نمایندگی آمریکا شد، قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، این بیانیه که در پایان جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی توسط «شاهین محمدصادقی» قرائت شد، آمده است: مواضع انقلابی و شجاعانه رییس مجلس شورای اسلامی نشان داد که به رغم بعضی از تغییر تاکتیک ها ندای انقلاب اسلامی همچنان در جهان تک قطبی زورگو طنین انداز است.

در این بیانیه آمده است: سخنان ضد استکباری رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن قانون اساسی تونس، پیام توده های رنج کشیده و زجر دیده از جهان خواران ستمگری بود که همه چشم امیدشان به نمایندگان ملت ایران است.

نمایندگان مجلس در این بیانیه افزودند: ترک جلسه توسط هیات نمایندگی آمریکا نشان داد که سردمداران این نظام استکباری تا چه میزان کم ظرفیت و ناتوان در مواضع خویش هستند.

در بیانیه نمایندگان مجلس آمده است: با الطاف الهی مردم شهیدپرور و فرزندان خمینی (ره) و پیروان فرزند خلفش خامنه ای در روز 22 بهمن نشان خواهند داد که انقلاب اسلامی همچنان توفنده کاخ سفید را به لرزه درخواهد آورد و شعار مرگ آمریکا در آفاق خواهد پیچید و نشان خواهند داد که سازش کاران هرگز قهرمان ملت ایران نخواهند شد و همانگونه که مقام معظم رهبری امروزصبح فرمودند سازش با مستکبران به جایی نخواهد رسید.

در ادامه این بیانیه نمایندگان با قدردانی از رییس مجلس شورای اسلامی افزودند: ما از مواضع رییس مجلس حمایت می کنیم و توفیق وی و سایر مسوولان کشور را در زمینه رساندن پیام انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان ابراز می داریم.

سیام**9103**1572
کد N110232

وبگردی