آفتاب
سفیر ایران در مالزی:

انتخابات تاثیرگذارترین تحول ایران در عرصه داخلی و بین المللی

انتخابات تاثیرگذارترین تحول ایران در عرصه داخلی و بین المللی

کوالالامپور – ایرنا – محمدجلال فیروز نیا سفیر ایران در مالزی روز جمعه انتخابات ریاست جمهوری ایران را تاثیرگذارترین تحول سیاسی سال جاری دانست و گفت که هیچ تحولی به اندازه انتخابات ایران در عرصه داخلی و بین المللی تاثیر نداشته است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفتمین روز از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن باشکوهی امروز (جمعه) در مجتمع آموزشی پسرانه امام خمینی (ره) کوالالامپور برگزار شد.

در این مراسم که جمع زیادی از ایرانیان مقیم و دانش آموزان شرکت داشتند سفیر جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه فعلی ایران در منطقه و جهان را تشریح کرد.

وی تاکید کرد تحولات یکسال گذشته نشان می دهد حرکت انقلاب اسلامی روبه جلو بوده و ایران در سال حماسه سیاسی و اقتصادی با تحولات گسترده ای روبرو بوده است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و توافقات ژنو در سال جاری و پس از روی کار آمدن دولت جدید، گفت که هیچ تحولی به اندازه انتخابات ریاست جمهوری در عرصه داخلی، منطقه ای و بین المللی تاثیرگذار نبوده است و توافقات ژنو نیز تحولاتی در این چارچوب است.

فیروزنیا پیشرفت های ایران را در عرصه های علمی و فناوری علیرغم تحریم ها و محدودیت های ایجاد شده چشمگیر دانست و گفت که این پیشرفت ها به برکت انقلاب، خون شهیدان و ایثارگری ملت ایران بدست آمده و با حضور مردم این روند ادامه می یابد.

وی گفت که سرچشمه همه این موفقیت ها در توان ملت ایران است و آینده ایران اسلامی با نقش آفرینی این ملت نویدبخش و روشن است.

در این مراسم که گروهی از ایرانیان مقیم و مسوولان نهادهای ایرانی شرکت داشتند، برنامه های سرود، نمایش طنز، مسابقه ، تردستی و تکنوازی توسط دانش آموزان اجرا و از دانش آموزان برتر این مجتمع آموزشی نیز تقدیر شد.

آساق**د.م**1611
کد N108003

وبگردی