آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه:

دولت در خصوص توافقات هسته‌ای شفاف‌سازی کند

دولت در خصوص توافقات هسته‌ای شفاف‌سازی کند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار شفاف‌سازی دولت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای در خصوص آن‌چه توافقات پشت پرده خواند، برای مجلس و مردم شد.

نعمت الله منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: در عین حالیکه برای تلاش دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده ارزش قائلم و معتقدم تلاش فراوانی کرده‌اند، اما خواستار شفاف سازی تیم مذاکره کننده ایران هستیم.

وی یادآوری کرد: تیم مذاکره کننده ایران باید در خصوص قراردادهایی که پشت پرده امضا شده به کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش دهد تا نمایندگان مردم در جریان باشند.

نماینده پاوه و اورامانات معتقد است، نباید آنچه که در توافق هسته‌ای به دست می آوریم کمتر از آن چیزی باشد که از دست می دهیم.

منوچهری خاطرنشان کرد: ما برای حق هسته‌ای خود شهید داده‌ایم و نباید به راحتی از این حق خود بگذریم.

وی افزود: لغو تحریم‌های نابحقی که علیه ما اعمال شده بود و یا به دست آوردن دارایی های بلوکه شده ای که حق خود ما بود نباید باعث شود از حقوق مسلم خود که برای آن بسیار زحمت کشیده ایم، بگذریم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ایران توان تقابل با همه دنیا را دارد، یادآوری کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس که تمام دنیا به ایران فشار وارد می‌کردند، مقاومت کردیم و یک وجب از خاک کشور را واگذار نکردیم و امروز هم نباید در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه از حقوق خود کوتاه بیاییم.

منوچهری از همه خواست در خصوص موضوع هسته‌ای ایران پیرو خط مقام معظم رهبری باشند، زیرا ایشان یک سر سوزن از حق مردم عقب نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام

کد N107965

وبگردی