آفتاب

رژیم صهیونیستی به دنبال تعیین جایگزین برای محمود عباس است

رژیم صهیونیستی به دنبال تعیین جایگزین برای محمود عباس است

تهران- ایرنا- ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اوج مذاکرات با فلسطینیان و در ادامه تلاش برای تعیین جانشین ˈمحمود عباسˈ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، نماینده ویژه خود را برای دیدار با ˈمحمد دحلانˈ که در دبی اقامت دارد به نزد وی فرستاده است.

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال، روزنامه صهیونیستی ˈ معاریفˈ با اعلام این خبر افزود: نتانیاهو معتقد است محمود عباس هیچ توافق نامه ای را با اسرائیل امضا نخواهد کرد و برای رسیدن به توافق نامه ای که صلح دائمی با اسرائیل را در بر داشته باشد، آمادگی ندارد .

همچنین در ادامه پیش بینی کرده اند که محمود عباس تلاش های آمریکا را در رسیدن به صلح میان فلسطینیان و صهیونیست ها به شکست خواهد کشاند.

این روزنامه صهیونیستی همچنین در مطلب خود عنوان کرده است که رهبران اسرائیلی معتقدند ˈمحمد دحلانˈ گزینه مناسبی برای جانشینی تشکیلات خود گردان فلسطینی خواهد بود و برای تقویت روابط با وی چندین بار با او دیدار و گفت و گو کرده اند .

این روزنامه همچنین اعلام کرد مخالفان ابومازن(محمود عباس) در فرماندهی اسرائیل موضع خود را این چنین توجیه می کنند که ˈاو نماینده همه مردم فلسطین نیست و به همین دلیل از انتخابات گریزان استˈ.

در همین حال رژیم صهیونیستی معتقد است محمد دحلان با حمایتی که از سوی نوار غزه و همچنین کرانه باختری به همراه دارد می تواند گزینه مناسبی برای پیوند میان کرانه و نوار غزه و در نهایت میان فلسطینیان را برقرار کند که این به سود رژیم اشغالگر قدس است تا بتوانند با آنان به توافق برسند.

مترجمام** 1453**1144
کد N107425

وبگردی