آفتاب

همسر جلال طالبانی: مام جلال حاضر به ملاقات با هیچ کس نیست

همسر جلال طالبانی: مام جلال حاضر به ملاقات با هیچ کس نیست

هیرو ابراهیم احمد، همسر جلال طالبانی می گوید: طالبانی حاضر نیست با کسی دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزای کردپرس، هیرو ابراهیم احمد، همسر جلال طالبانی، رئیس‌جمهور عراق در رابطه با درخواست های افراد مختلف برای دیدار گفت: برخی افراد خواستار ملاقات با جلال بوده‌اند اما مسئله ملاقات با جلال طالبانی در اختیار من نیست چرا که مام جلال خود مایل نیست در حال حاضر با کسی ملاقات کند. تاکنون چندین بار شیخ جنگی(برادر طالبانی) و چند تن از دوستان قدیمی طالبانی خواستار ملاقات با وی بوده اند اما باید بگویم که جلال خود مایل به دیدار با آنها نبوده است.

هیرو ابراهیم احمد در دیدار با هیئتی از شورای مرکزی اتحادیه میهنی خواستار پیگیری‌های لازم برای انجام تغییرات با شیوه‌ای سیستماتیک و تشکیل کمیته‌ای بی‌طرف برای حل اختلافات و رفع مشکلات کنونی اتحادیه میهنی شد.

وی افزود: شب گذشته با کوسرت رسول علی دیدار داشتم. وی رسماً معاون اول دبیرکل اتحادیه میهنی است و بر طبق اسناسنامه داخلی این حزب دارای همه اختیارات معاونت است و باید همه اختیارات خود را در این حوزه به کار بگیرد. من شخصاً به وی وکالت داده‌ام تا با هماهنگی دفتر سیاسی اتحادیه میهنی هر گونه تصمیم و اقدامی را که در جهت منافع عالی اتحادیه میهنی برای برون رفت از این بحران پیش آمده است، اتخاذ کند.

هیرو ابراهیم احمد گفت که از هر تصمیمی که از سوی اکثریت اعضای اتحادیه میهنی اتخاذ شود حمایت می کند و برای عقیده اکثریت احترام قائل است.

وی در رابطه با درخواست برای ایجاد تغییرات و جابجایی‌ها در نهادهای دولتی و حزبی گفت: من با تغییرات موافقم البته به شرطی که بدور از تصمیم گیری‌های یک جانبه و شخصی باشد. باید تصمیم گیری و بررسی در این رابطه به کمیته‌ای ویژه سپرده شود و اعلام آن پس از بررسی و ارزیابی دقیق تصمیمات نهایی در این رابطه انجام شود.

این عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی در رابطه با تعیین رهبری حزب به صورت توافقی در اتحادیه میهنی گفت: من با این تفکر موافق نیستم و به نظرم اقدام صحیحی نیست که هر کدام لیست جداگانه برای رهبری حزب معرفی کنیم.

انتهای پیام

کد N107119

وبگردی