آفتاب
اختصاصی /

رییس بنیاد اهل بیت (ع) ترکیه:انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای در تحولات جهانی داشته است

رییس بنیاد اهل بیت (ع) ترکیه:انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای در تحولات جهانی داشته است

آنکارا- ایرنا - رییس بنیاد اهل بیت (ع) ترکیه گفت : امام خمینی(ره) نقش مهم و تاریخی در معرفی مکتب اهل بیت(ع) داشتند و پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای در تحولات سه دهه اخیر در جامعه جهانی داشته است.

ˈفرمانی آلتونˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : منش، ایده و تفکر امام راحل سراسر جهان را در برگرفته است و امام خمینی(ره) نقش مهم و تاریخی در معرفی مکتب اهل بیت(ع) در جامعه جهانی داشته است.

رییس بنیاد اهل بیت (ع) ترکیه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با اجرای سیاست مستقل و غرور آفرین توانسته است جایگاه مهمی در جهان برای خود پیدا کند،افزود:ایران اسلامی برغم توطئه ها در مقابل استکبار زانو نزد و با افتخار توانست نزد افکار عمومی دنیا جایگاه رفیعی را پیدا کند.

فرمانی آلتون با اشاره به تحولات در سه دهه اخیر در جهان افزود : ایران با مقاومت در مقابل اعمال فشارها ، توطئه ها و تحریمهای غرب اکنون در سطح جهان به عنوان کشوری مطرح است که با ابرقدریها رقابت دارد.

وی با قدردانی از حمایتهای ایران از دولت سوریه افزود:ایران در مقابل تهاجم تروریستهای تکفیری به سوریه با حمایت از دمشق وظیفه تاریخی خود را انجام داد و به این دلیل به ایران تبریک می گوئیم.

وی اضافه کرد : منویات الهام بخش و راهنمایی های امام خمینی ﴿ره﴾ تاثیر بزرگی برای نجات مسلمانان جهان از سیطره استکبار داشته است.

رییس بنیاد اهل بیت(ع) ترکیه بر ضرورت وحدت امت اسلامی برای مقابله با استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: امام خمینی (ره) با علم به این امر با شعار پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) مسلمانان جهان را به وحدت و برادری اسلامی دعوت کرد.

خاورم ** 2010* 230**1856
کد N106274

وبگردی