آفتاب

حسینیان: فراکسیون حمایت از دولت در مجلس شکل نمی گیرد/ حامیان دولت تبدیل به منتقد شده اند

حسینیان: فراکسیون حمایت از دولت در مجلس شکل نمی گیرد/ حامیان دولت تبدیل به منتقد شده اند

فارس نوشت:

دیدار مهم اعضای شاخص 2 فراکسیون اصولگرای مجلس/ برای نزدیک‌تر شدن دیدگاه‌ها تصمیم‌گیری شد
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس از دیدارهای مهم اعضای شاخص فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت به منظور نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌ها درباره مسائل جاری کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره برخی از تلاش‌ها برای ایجاد فراکسیونی در داخل مجلس شورای اسلامی برای حمایت از دولت و ایجاد شکاف بین اصولگرایان گفت: من تصور می‌کنم که چنین فراکسیونی به هیچ عنوان در مجلس شورای اسلامی شکل نخواهد گرفت و تمام تلاش‌ها در این رابطه شکست خواهد خورد چرا که فضا و زمینه به وجود آمدن چنین تشکلی در داخل مجلس مهیا نیست.

وی افزود: هم اکنون بسیاری از حامیان دولت در داخل مجلس تبدیل به منتقدان آن شده‌اند بنابراین تشکیل چنین فراکسیونی در شرایط فعلی دور از ذهن است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به سؤال دیگری درباره نزدیکی دو فراکسیون اصولگرایان و رهروان پیرو ولایت در مجلس، گفت: هم اکنون دیدگاه‌های نزدیکی بین 2فراکسیون وجود دارد.

وی از دیدار اعضای شاخص 2 فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت با یکدیگر دیدارهای مهمی داشته‌اند، افزود: اگرچه رؤسای 2کمیسیون دیداری در هفته‌های اخیر نداشتند اما اعضای شاخص 2 فراکسیون با یکدیگر دیدارهایی انجام داده‌اند و تصمیماتی نیز برای نزدیکی 2فراکسیون در امور مجلس گرفته شده است.

/212 27

کد N106199

وبگردی