آفتاب
عثمانی در تذكری؛

نمایندگان به وظیفه رای‌دهی خود عمل کنند

نمایندگان به وظیفه رای‌دهی خود عمل کنند

عثمانی: وقتی که نمایندگان رای نمی‌دهند هیچ موضوعی در مجلس تصویب نمی‌شود./ ابوترابی فرد: رای ندادن به معنی دادن رای ممتنع است

نماینده مردم بوكان در مجلس شورای اسلامی از عدم رای دادن نمایندگان در مباحث بودجه انتقاد كرد و گفت: نمایندگان در جهت حفظ جایگاه مجلس به وظیفه رای‌دهی خود عمل کنند تا این شائبه ایجاد نشود که دوستان در جریان مباحث بودجه قرار ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قسیم عثمانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه 93 کل کشور در تذکری با استناد به بند 4 ماده 23 آئین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به عدم شرکت نمایندگان در رای‌گیری گفت: من پیشنهاد می‌کنم در جهت حفظ جایگاه مجلس چه موافق و چه مخالف به وظیفه رای‌دهی خود عمل کنند تا این شائبه ایجاد نشود که دوستان در جریان مباحث بودجه قرار ندارند.

وی ادامه داد: وقتی که نمایندگان رای نمی‌دهند هیچ موضوعی در مجلس تصویب نمی‌شود.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در پاسخ به تذکر نماینده مردم بوکان با بیان اینکه همکاران در جریان مباحث بودجه قرار دارند، اظهار داشت: اینکه نمایندگان رای نمی‌دهند به این معنی نیست که در جریان مباحث بودجه نیستند بلکه به معنی دادن رای ممتنع است. اما من از نمایندگان محترم خواهش می‌کنم چنانچه نمی‌خواهند به موضوعی رای دهند رای ممتنع خود را ارائه دهند.

کد N104793

وبگردی