آفتاب

مناطق روستایی مازندران نیازمند بالگرد برای امدادرسانی است

مناطق روستایی مازندران نیازمند بالگرد برای امدادرسانی است

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد امداد رسانی به مناطق روستایی به دلیل تعدد روستاها و فاصله زیاد آنها از شهرها است که نیازمند بالگرد برای بازدید و امداد رسانی هوایی به این مناطق هستیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، احمد مظفری درباره آخرین وضعیت خدمات رسانی به مردم استان مازندران با بیان اینکه بسیج همه امکانات برای حل مشکلات ناشی از بارش سنگین برف صورت گرفته افزود: در حال حاضر آب، برق و گاز تمامی خانه های شهروندان غرب مازندران وصل شده است وفقط درمنطقه تنکابن قطعی برق داریم .

مظفری به استقرار دستگاه های سنگین، نیمه سنگین و برف روب اشاره کرد و گفت: جاده های مواصلاتی بازگشایی شده است و تردد در آنها جریان دارد.

وی ادامه داد: مشکلی که در حال حاضر وجود دارد امداد رسانی به مناطق روستایی به دلیل تعدد روستاها وفاصله زیاد آنها از شهرها است که نیازمند بالگرد برای بازدید وامداد رسانی هوایی به این مناطق هستیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود: فشار برف روی بام ساختمان ها موجب خراب شدن سقف برخی منازل مسکونی شده است که با همکاری ارگانهای مختلف در حال پشتیبانی برای رفع این مشکل هستیم تا بتوانیم جلوی بروز خسارتهای زیادتر را بگیریم.

مظفری یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی از 5 استان تهران، البرز ،قزوین ،گلستان و گیلان خواسته است که دستگاههای سنگین امدادرسانی خود را به منطقه اعزام کنند.

وی در ادامه گفت: هلال احمر برای اسکان خانواده هایی که خانه آنها در نتیجه بارش شدید برف آسیب دیده از مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و مدارس استفاده کرده است و به همین دلیل مدارس استان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران همچنین از تشکیل ستاد بحران با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در فرمانداری نوشهر خبر داد.

سیام**1058**1449
کد N103648

وبگردی