آفتاب

درخواست نماینده آمل در مجلس برای تزریق گاز به شبکه

درخواست نماینده آمل در مجلس برای تزریق گاز به شبکه

تهران-ایرنا- نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از مسوولان خواست با تزریق گاز به شبکه گاز رسانی مانع از بروز حوادث در استان های آسیب دیده از بارش برف در شمال کشور شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، عزت الله یوسفیان مولا در پایان جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه) مجلس با اشاره به بارش شدید برف در استان های گیلان و مازندران گفت: مردم در این مناطق شاهد سرمای زیر 15 درجه زیر صفر هستند هر چند مسوولان زحمات زیادی کشیدند ولی در حال حاضر مشکل عمده آنها قطعی گاز است.

وی با بیان اینکه به علت قطعی گاز در این استان ها نانوایی ها تعطیل و مردم با کمبود نان مواجه شده اند از مسوولان وزارتخانه های نفت و کشور خواست برای امشب چاره اندیشی کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با مسوولان تماس گرفتم اعضای کمیسیون انر‍‍ژی هم اجازه ندهند مردم امشب دچار حادثه شوند چرا که میزان گاز رسانی پایین می آید.

به گفته وی در حال حاضر، گاز هفت هزار مشترک در شهرستان آمل، چهار هزار مشترک در بابل و تعداد زیادی در ساری قطع شده است و عنایت کنید تا این نقیصه را برطرف کنید و مقداری گاز به شبکه تزریق کنید تا شاهد حوادث در مازندران نباشیم.

محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، نیز با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق مسکونی استان گیلان به 2 متر و در استان مازندران به 1،5 متر رسیده است، گفت: مسوولان محترم نیروهای نظامی انتظامی، سپاه و بسیج گام هایی بلندی برداشته اند و اما هنوز روستاهای زیادی در استانهای شمالی با مشکلات در زمینه عبور و مرور مواجه هستند

نایب رییس مجلس اضافه کرد: امروز جلسه وی‍‍‍ژه ای با حضور مسوولان کشور و آقای باهنر نایب رییس مجلس برای رسیدگی به مشکلات تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد و بر اساس اظهارات آقای نوبخت، رییس جمهوری هم طی جلسه ای برای گشودن گره در این مناطق ماموریت دادند.

سیام(3)**2021**1572
کد N103587

وبگردی