آفتاب

وضعیت زندگی شهرنشیان غرب مازندران تا حدودی به حالت عادی برگشته است

وضعیت زندگی شهرنشیان غرب مازندران تا حدودی به حالت عادی برگشته است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران از برقراری جریان آب، برق و گاز در تمامی شهرهای غرب استان خبر داد و گفت: هم اکنون وضعیت زندگی مردم شهرهای غرب استان تا حدودی به حالت عادی برگشته است.

ˈ ربیع فلاح ˈ بعداز ظهر سه شنبه در پایان جلسه ستاد بحران در محل فرمانداری نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران از همراهی و صبوری مردم قدردانی کرد و افزود: وضعیت راه های روستایی همچنان مشکل اصلی امدادرسانی است.

وی با بیان اینکه تمامی ماشین آلات و تجهیزات راهداری برای بازگشایی راه های اصلی و فرعی روستاها به کار گرفته شده است، ادامه داد: برای بازکردن جاده های روستایی با کمبود تجهیزات ماشینی رو به رو هستیم.

استاندار مازندران علت اصلی تبدیل شدن بارش برف سنگین به بحران را قطع برق بر اثر پارگی سیم ها برشمرد و گفت : مدیریت بحران از آغاز به صورت جهادی وارد صحنه شد و با فعالیت های فشرده و سنگینی که در دو روز گذشته صورت گرفت در حال حاضر شهروندان در استفاده از انرژی مشکلی ندارند.

نماینده عالی دولت در مازندران از حضور نمایندگان وزارتخانه ها و کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی در منطقه قدردانی کرد و اظهار داشت : تمامی تمهیدات برای کاهش دغدغه مردم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به حضور تمامی مسوولان و مردم برای حل مشکلات در منطقه ، افزود: آسیب به زیرساخت های استان در حوزه های مختلف تاسیسات برقی ،آب و راه ها جدی است ولی هنوز برآوردی از خسارت ها نشده است.

استاندار مازندران گفت: در حال حاضر نگرانی اصلی ما معطوف به روستاییان است.

ˈکمال علی پور ˈ نماینده مردم قائمشهر، جویبار ، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی هم گفت: نمایندگان مجلس برای کمک به حل مشکلات زیر ساختی بررسی دقیقی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه پس از برآورد خسارت های ناشی از برف و یخبندان ، مجلس برای تخصیص اعتبار ویژه، تسهیلات و یا کمک بلاعوض تصمیم گیری خواهد کرد، افزود: همه مردم و مسوولان در منطقه حضور فعال دارند.

علی پور از مردم مازندران خواست تا همچنان با همکاری و مشارکت به منظور حل مشکلات، با مسوولان همراه باشند.

علی پور به همراه نمایندگانی از کمیسیون های شوراهای داخلی، عمران، انرژی و کشاورزی مجلس امروز وارد غرب مازندران شد. ک/3

2585/1654/508
کد N102921

وبگردی