آفتاب

اقدامات لازم برای برقراری جریان آب در شبکه های آبرسانی غرب مازندران انجام شد

اقدامات لازم برای برقراری جریان آب در شبکه های آبرسانی غرب مازندران انجام شد

ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفـت: اقدامات لازم برای برقراری جریان آب در شبکه های آبرسانی غرب مازندران انجام شده است.

ˈ حمیدرضا جانباز ˈ روز سه شنبه در جریان بازدید از شهرهای غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران از راه اندازی چاه های آب آشامیدنی شهرهای غرب مازندران به وسیله 13 دستگاه دیزل ژنراتور سیار ارسالی از استان های معین خبر داد.

وی با اظهار این که قطع برق، منابع تامین آب را از مدار خارج کرده بود، افزود: با وجود دیزل ژنراتورها، جریان برق در 50 تا 60 درصد منابع آب شهرهای غرب مازندران برقرار و آب آشامیدنی مورد نیاز تامین شده است.

جانباز با بیان اینکه آب آشامیدنی بیشتر شهرهای بحران زده غرب مازندران هم اکنون وصل شده است، اظهار داشت: بیشترین مشکل قطع آب مربوط به شهرهای نشتارود و شیرود است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین از برقراری جریان آب و برق در شهرهای نور ، رویان ، نوشهر ، چالوس ، عباس آباد، سلمانشهر ، کلارآباد، سادات شهر ، کتالم و رامسر از روز دوشنبه خبر داد و گفت: علت اصلی کمبود و قطع آب آشامیدنی شهروندان یخ زدگی کنتورها است.

وی به وجود بیش از 15 هزار مشترک در تنکابن اشاره کرد و افزود : به وسیله دیزل ژنراتور، جریان برق در چهار حلقه چاه آب آشامیدنی برقرار شد و هیچگونه مشکل قطع آب در این شهر وجود ندارد.

جانباز گفت: مشکل کمبود آب آشامیدنی سه هزار و 800 مشترک شهر شیرود با نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور رفع شد و هم اکنون چهار هزار 600 مشترک نشتارودی با مشکل قطع آب و برق مواجه هستند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بزرگ ترین مشکل امدادرسانی به شهروندان را معضل تردد در جاده ها عنوان کرد و افزود : در صورت بازگشایی جاده ها خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان صورت می گیرد.

جانباز از شهروندان مازندرانی خواست نسبت به پوشش کنتورهای آب خود با پشم شیشه اقدام کنند تا از یخ زدگی احتمالی جلوگیری شود. ک/3

2501/1654/508
کد N102851

وبگردی