آفتاب

حق شناس: همکاری حزبی باید در دستور کار قرار گیرد

حق شناس: همکاری حزبی باید در دستور کار قرار گیرد

تهران – ایرنا – عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه همکاری حزبی باید در دستور کار قرار بگیرد، گفت: در این همکاری همه احزاب باید نگاه صنفی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد جواد حق شناس» روز سه شنبه در حاشیه جلسه مشترک احزاب با وزیر کشور در جمع خبرنگاران، جلسه امروز را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: وزیر کشور و معاون سیاسی وی فرصت کافی را برای شنیدن مطالب نمایندگان احزاب اختصاص دادند و چهار پنجم جلسه به سخنان نمایندگان احزاب اختصاص داشت.

حق شناس ادامه داد: در این جلسه پیشنهادات مختلفی درباره راه اندازی خانه احزاب، پرداخت یارانه احزاب و معاضدت حقوقی مطرح شد.

این فعال حزبی گفت: در این جلسه همه نمایندگان احزاب بر احیای خانه احزاب توافق داشتند.

وی از اعلام آمادگی وزارت کشور برای بازگشایی خانه احزاب خبر داد و در عین حال همه احزاب تاکید داشتند که خانه احزاب محل همکاری است و نه محل رقابت حزبی.

حق شناس گفت: در این جلسه پیشنهاد شد ساختمان و محلی برای خانه احزاب در نظر گرفته شود و وزیر نیز از این موضوع استقبال کرد و امیدواریم تا قبل از پایان سال این موضوع به نتیجه برسد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: قرار شد دولت، وزارت مسکن یا شهرداری و شورای شهر بتوانند زمین و محل مناسبی را برای خانه احزاب فراهم کنند.

وی ادامه داد: قرار شد روسای پیشین خانه احزاب از احزاب دعوت کنند و هیات رییسه ادوار خانه احزاب درباره امکان فعالیت صحبت کنند.

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به حضور 60 حزب در جلسه قبلی با وزیر کشور، گفت: انتظار داریم جلسه بعدی با حضور همه احزاب و در حضور رئیس جمهور برگزار شود و زمان آن نیز بستگی به وزارت کشور دارد.

سیام**1058**7261**1535
کد N102507

وبگردی