آفتاب
رئیس جمهور در جمع روسای دانشگاه‌ها:

بجای دعوای جناحی به فکر مردم باشید/ مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند

بجای دعوای جناحی به فکر مردم باشید/ مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند

دکتر حسن روحانی با انتقاد از برخی رفتارها در میان سیاستمداران و ضرورت پرهیز از رفتار جناحی در کشور گفت:  آنقدر جناح چپ و راست نکنید قدری هم به فکر مردم و کشورمان و آینده کشورمان باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز همایش روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه، پارک های علم و فناوری و مراکز آموزشی و پژوهشی  با حضور حجت الاسلام روحانی در سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این همایش رئیس جمهور با بیان اینکه یک عده شدند متولی همه چیز و در مورد همه شک و تردید دارند، گفت: شما چه کاره هستید که خود را متولی همه چیز می دانید؟ مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند، مردم ما قانون اساسی را قبول دارند، رهبری نظام را قبول دارند چرا شک می کنید.

وی ادامه داد: ما در این زمینه خوب محقق هستیم و در این زمینه درباره تمام زندگی شخص مقابل تحقیق می کنیم چقدر ما آدم بیکار در کشور داریم که دنبال یک نقطه ضعف می گردد و آن را می گذارد زیر ذره بین و بزرگش می کند، تمام نوشته ها و مقالات را زیر ذره بین گذاشته و چک می کنیم. دست بردارید از این کارها، ول کنید این کارها را، آنقدر این جناح و آن جناح نکنید، آنقدر جناح چپ و راست نکنید قدری هم به فکر مردم و کشورمان و آینده کشورمان باشید.

رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: اگر می خواهید جناح داشته باشد از پول بیت المال خرج نکنید با پول خودتان بروید یک ساختمان بزنید و از جیب مبارک خرج کنید. دولت هم اگر لازم باشد به شما کمک می کند اما دانشگاه مال ملت است.

گفتنی است در این مراسم  رضا فرجی دانا و سایر معاونان وزارت علوم رئیس جمهور را همراهی می کنند.

 

ادامه دارد ...

 

کد N101376

وبگردی