آفتاب
موسوی لارگانی:

دولت خدمت رسانی به روستاها را بدون اتکا به جیب مردم انجام دهد

دولت خدمت رسانی به روستاها را بدون اتکا به جیب مردم انجام دهد

قرار است که بااجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بار دیگر قیمتها افزایش یابد در نتیجه آن کارگری که با ماتماس می گیرد و می گوید با 400 هزار تومان حقوق سبد کالا هم دریافت نکرده چگونه باید قبوض خود را پرداخت کند.

نماینده مردم فلاورجان گفت: دولت وظیفه برق رسانی، آبرسانی و گازرسانی به روستاها را بدون اتکا به جیب مردم انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسوی لارگانی در نشست علنی امروز -دوشنبه- مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بند «ز » تبصره 9 بخش درامدی لایحه بودجه کل کشور پیشنهاد حذف بند مذکور را مطرح کرد و گفت: براساس این بند وزارت نیرو موظف است علاوه بر دریافت بهای برق به ازای هر کیلو وات ساعت برق فروخته شده مبلغ سی ریال به عنوان عوارض برق در قبوض مربوطه درج و از مشترکین برق به استثنای مشترکین خانگی روستایی و چاههای کشاورزی دریافت نماید.

نماینده مردم فلاورجان ضمن مطرح کردن پیشنهاد حذف بند مذکور خطاب به کمیسیون تلفیق گفت: یا شما به دفاترتان مراجعه کننده ندارید و یا اینکه اعتنایی به مسائل آنها نمی کنید؟ چرا که در سال گذشته برای بحث سی ریالی که مطرح شد تعداد زیادی از مردم قبض به دست به دفاتر ما مراجعه می کردند که ما توان پرداخت قبض را نداریم.

وی با بیان اینکه دولت موظف است که به روستاها برق رسانی، آبرسانی و گازرسانی کند،‌گفت: چرا مدام دست در جیب مردم می کنید و همه موارد  به مردم فشار می آورید.

لارگانی خاطر‌نشان کرد: قرار است که با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بار دیگر قیمتها افزایش یابد در نتیجه آن کارگری که با ما تماس می گیرد و می‌گوید با 400 هزار تومان حقوق سبد کالا هم دریافت نکرده چگونه باید قبوض خود را پرداخت کند.

کد N99701

وبگردی