آفتاب
امیری در گفتگو با مهر:

نظر مثبت وزارت کشور درباره تفحص از استانداری اردبیل/ تحقیق و تفحص را فرصت می‌دانیم

نظر مثبت وزارت کشور درباره تفحص از استانداری اردبیل/ تحقیق و تفحص را فرصت می‌دانیم

قائم مقام وزیر کشور با تاکید بر اینکه وزارت کشور تحقیق و تفحص مجلس را بویژه نسبت به عملکرد استانداری ها یک فرصت می داند، گفت: نظر ما درباره طرح تحقیق و تفحص از عملکرد 10 ساله استانداری اردبیل مثبت است.

حسینعلی امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سئوالی درباره رویکرد مجلس نسبت به شروع تحقیق و تفحص از برخی استانداری ها، اظهار کرد: وزارت کشور تحقیق و تفحص مجلس بویژه نسبت به عملکرد استانداری ها را یک فرصت می داند و با آن مخالفتی ندارد.

وی با اشاره به طرح موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد 10 ساله اخیر استانداری اردبیل در کمیسیون شوراها، افزود: یکی از نمایندگان این تقاضا را مطرح کرده و اعتقاد داشت که در توزیع اعتبارات استانی در اردبیل تبعیض وجود داشته و عدالت درباره نقاط دور افتاده استان رعایت نشده است.

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: بعد از طرح این موضوع در مجلس، وزارت کشور بلافاصله آن را به استانداری اردبیل ارجاع داد که این استانداری توضیحات لازم را در خصوص موضوع مذکور ارائه کرد.

وی ادامه داد: بنده به عنوان قائم مقام وزیر در جلسه کمیسیون شوراها حضور یافتم و اعلام کردم که وزارت کشور تحقیق و تفحص را یک فرصت برای ارزیابی امور و برگرداندن مسائل به مسیر اولیه می داند و نهایتا مخالفتی با تحقیق و تفحص از عملکرد 10 ساله اخیر استانداری اردبیل ندارد.

کد N99483

وبگردی