آفتاب
در نشست «مردن به وقت شهریور» مطرح شد

هاتف علیمردانی: درباره‌ی ریتم فیلمم ادعا دارم

هاتف علیمردانی: درباره‌ی ریتم فیلمم ادعا دارم

نشست فیلم «مردن به وقت شهریور» تحت تأثیر واکنش تماشاگران نسبت به این فیلم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هاتف علیمردانی کارگردان این فیلم شامگاه 13 بهمن ماه در کاخ جشنواره‌ی فیلم فجر در برج میلاد، در سخنانی مطرح کرد: باید فیلم را در شرایط عادی دید.

بخشی از تماشاگران برای دیدن فیلم «ملبورن» آماده بودند و تأخیر نمایش «مردن به وقت شهریور» اعتراض آن‌ها را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه آخرین کارم همیشه بهترین کارم بوده است، با دفاع از فیلمش اظهار کرد:‌ بی‌تجربگی‌هایی در فیلم هست اما آنچه در توانم بوده انجام داده‌ام. ضمن اینکه باید توجه داشت دو دقیقه‌ و نیم از فیلم کوتاه شده است و در اینجا نسخه کامل به نمایش درآمد و معتقدم بخشی از رقص‌ها زیاد است.

وی افزود: رنگ فیلم هم مشکل داشت اما در نمایش‌های مردمی که فیلم به نمایش درآمد، استقبال زیادی شده و تاکنون جزو پنج فیلم پرمخاطب جشنواره بوده است.

هاتف علیمردانی در بخش دیگری از این نشست خاطرنشان کرد: حدود چهار ماه با بچه‌ها تمرین کردیم و نتیجه کار این شد. ما از سینمای مستقل می‌آییم و 70 درصد این بچه‌ها و این عوامل دستمزد نگرفتند، در واقع این کار را با عشق یکسری از جوانان ساختیم.

وی بار دیگر تأکید کرد: باید نسخه نهایی فیلم را ببینید و این نسخه‌ای که به نمایش درآمد نزدیک به راف کات بود، ضمن اینکه خسته بودید. در مجموع در مورد کیفیت فیلم ادعایی ندارم اما درباره ریتم فیلم ادعا دارم.

گفتنی است: این نشست توسط عزیزالله حاجی‌مشهدی (منتقد) اجرا شد.

انتهای پیام

کد N98995

وبگردی