آفتاب

جهانگیری: توسعه متوازن روستاها برنامه دولت تدبیر و امید است

جهانگیری: توسعه متوازن روستاها برنامه دولت تدبیر و امید است

چابهار- ایرنا- معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت باید مشکلات عدم توسعه استان سیستان و بلوچستان ومناطق همجوار را با تدبیر مدیریت کند، گفت: توسعه متوازن روستاها برنامه دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه پس از افتتاح سه هزار و سیصد طرح هادی روستایی سراسر کشور، تاکید کرد: روستاهای کشور نیازمند توجه بیشتری است.

وی اظهار امیدواری کرد که مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری فعالیت های تاثیر گذاری در برداشتن محرومیت از چهره روستاهای کشور انجام دهد.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: این مرکز در مدت کوتاه آغاز به کار دولت تدبیر و امید، برنامه ها و طرح های مناسبی را طراحی و اجرا کرده است که توسعه متوازن را در روستاهای کشور و مناطق محروم به همراه خواهد داشت.

جهانگیری هم چنین خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های بی نظیر سواحل مکران و آماده شدن زیر ساخت ها توسط سازمان های مختلف، توسعه استان و کشور در این منطقه راهبردی شتاب بیشتری بگیرد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با توجه بسیار زیاد و انجام سفرهای کارشناسی، گام های بلندی را برای توسعه و پیشرفت کشور و منطقه برخواهد داشت.

افتتاح و بهره برداری از سه هزار و 300 طرح هادی روستایی و 50 هزار واحد مسکونی روستایی، همزمان و از طریق ویدئوکنفرانس درروستای رمین شهرستان چابهار انجام شد.

استانداران استان های مرکزی، لرستان و کرمان به صورت برخط با معاون اول رییس جمهوری صحبت کردند و از همین طریق طرح های هادی روستایی این استان ها هم به بهره برداری رسید.

معاون اول رییس جمهوری پس از این افتتاحیه که در روستای رمین شهرستان چابهار انجام شد و در آن از استانداران سراسر کشور خواست که طرح های عمرانی و هادی روستایی کشور را به بهره برداری برسانند، این روستا را به مقصد بندر شهید بهشتی چابهار ترک کرد.

جهانگیری صبح دوشنبه در راس هیاتی متشکل از برخی از وزیران، رییس سازمان مناطق آزاد و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی برای افتتاح طرح های تولیدی و عمرانی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

سیام(3)1744*1429 ** 1418
کد N98901

وبگردی