آفتاب

دعوت به مشارکت در انتشار یک اثر از سوی جمعیت حامیان آزادی قدس شریف

دعوت به مشارکت در انتشار یک اثر از سوی جمعیت حامیان آزادی قدس شریف

جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در فراخوانی برای مشارکت و همکاری در چاپ و انتشار یک اثر و درخواست پیش‌خرید آن اعلام کرد که مشارکت‌کنندگان با همکاری در این امر در مسیر آرمان آزادی قدس شریف به عنوان یک مسأله راهبردی امت اسلامی، به نوعی نقش‌آفرینی کنند و سهم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در این فراخوان آمده است: جمعیت حامیان آزادی قدس شریف براساس اهداف و مأموریت‌های فرهنگی خود، در مسیر ترویج معارف فلسطین، در تلاش است کتاب بسیار مهم و ارزشمند «کَی لا نَنسی عنوان نسخه عربی = تا فراموش نکنیم»، ALLTHAT REMAINS عنوان نسخه انگلیسی = آن‌چه می‌ماند»، را به زبان فارسی چاپ و منتشر کند.

این اثر گرانسنگ از سوی یک گروه نویسنده و پژوهشگر تحت مسؤولیت آقای ولید الخالدی نویسنده و پژوهشگر معروف فلسطینی، پژوهش و تدوین و توسط مؤسسه الدّراسات الفلسطینیه به زبان‌های عربی و انگلیسی چاپ و منتشر شده است. این کتاب در نوع خود از نادر آثار پژوهشی مستند و گران‌قدر درباره ماجرای اشغال شهرها و آبادی‌های سرزمین فلسطین است که در ایران و برای علاقمندان فارسی‌زبان، انشاءالله تعالی چاپ و منتشر خواهد شد.

در مجموعه یادشده، رویدادهای مربوط به چگونگی اشغال و انهدام 418 آبادی و روستای فلسطینی و نیز کشتار و اخراج و آوارگی صدها هزار نفر از کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع آن سامان از سوی اشغالگران جنایتکار یهودی و مهاجمان خون‌آشام و غاصب صهیونیست تا سال 1327 ش/ 1394م، به طور مستند بررسی شده است.

ثبت و ضبط انواع جنایات وحشتناک غاصبان ددمنش یهودی در حافظه تاریخ، به شکل و روشی که در این اثر درج و همراه با تصاویر آبادی‌ها به تصویر کشیده شده، برای افکار عمومی در دوران کنونی و نیز نسل‌های آینده، از هر نظر، بسیار حائز اهمیت، اساسی و ضروری است.

سازمان مردم‌نهاد جمعیّت حامیان آزادی قدس شریف، پس از ترجمه این اثر به زبان فارسی و تطبیق دو متن عربی و انگلیسی، با افزودن پاره‌ای توضیحات در رفع بعضی نواقص، کاستی‌ها و ابهامات برای فهم بهتر مخاطب فارسی‌زبان، تصاویر آبادی‌ها و روستاهای یادشده را نیز جمع‌آوری و تهیه و با آن همراه کرده است.

تمامی علاقمندان (دانشجویان، طلاب، استادان، اندیشمندان، گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی، مراکز مطالعاتی و پژوهشی، سازمان‌های فرهنگیِ دولتی و غیردولتی و کتابخانه‌های عمومی و تخصصی) می‌توانند با پیش‌خرید این مجموعه نفیس، به هر تعداد ممکن (از یک جلد تا یکهزار جلد) نه فقط از این حرکت فرهنگی حمایت و پشتیبانی به عمل آورند بلکه با مشارکت خود در این اقدام، در مسیر آرمان آزادی قدس شریف به عنوان یک مسأله راهبردی امت اسلامی، به نوعی نقش‌آفرینی کنند و سهم داشته باشند.

یادآوری می‌شود:

1- اسامی علاقمندان به پیش‌خرید و یا هرگونه حمایت، پشتیبانی و مشارکت در کتاب درج خواهد شد.

2- با توجه به اعلام سال 2014 میلادی به عنوان سال همبستگی با ملّت فلسطین، از سوی سازمان ملل متحد، این کتاب تا آخر پاییز 1393 شمسی چاپ و منتشر خواهد شد؛ ان‌شاءالله تعالی.

3- قیمت هر نسخه کتاب 70 هزار تومان محاسبه و در نظر گرفته و تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند به تناسب تعداد مجلدات درخواستی و مورد نظر، هزینه آن را به حساب جاری (جام) به شماره 07/19622933 بانک ملت شعبه کیوان و یا شماره کارت 9002- 7005- 3377- 6104 در همان شعبه به نام مؤسسه فرهنگی حامیان آزادی قدس واریز و اصل فیش را نیز به نشانی تهران صندوق پستی 1934-11155 ارسال نمایند.

انتهای پیام

کد N98889

وبگردی