آفتاب

تذکر کوچک زاده درباره سبد کالا و پاسخ لاریجانی

تذکر کوچک زاده درباره سبد کالا و پاسخ لاریجانی

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از نحوه تصویب و توزیع سبد کالا در جامعه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «مهدی کوچک زاده» در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس در تذکری با استناد به بند 11 ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس گفت: همه تلاش هایی که در راستای تصویب بودجه در مجلس انجام می شود، اگر از سوی دستگاه اجرایی مورد توجه قرار نگیرد توهین به ملت و مجلس است.

وی افزود: من امروز از غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه، ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس پرسیدم که آیا شما در جریان منبع تامین این سبد کالا هستید که آنان گفتند ما هیچ اطلاعی نداریم.

کوچک زاده ادامه داد: من یک کلمه به مردم ایران می گویم، مردم بدانند ما در جریان تدبیرهای خارجی و تدبیرهای داخلی این دولت نیستیم، هرچه می خواهند می کنند، معاونشان می آیند و همه چیز را گردن مجلس مظلوم می اندازند و می گویند مردم باید در این مجلس تجدید نظر کنند.

وی ادامه داد: مردم ما نه در جریان نحوه تصویب و نه در جریان نحوه توزیع و نه فروختن عزت ملت ایران در مجامع بین المللی هستند، آنان هر کاری می خواهند می کنند و می گذرند.

«علی لاریجانی» رییس مجلس در پاسخ به این تذکر، گفت: جای اینگونه تذکرات در هنگام بررسی تبصره 7 لایحه بودجه سال 93 کل کشور نیست، این تذکرات را به موقع بگویید.

سیام(3)**9121**9132**1535
کد N98434

وبگردی