آفتاب

توصیه نماینده تهران به رییس جمهوری برای درخواست عیدانه با برکت مقام معظم رهبری

توصیه نماینده تهران به رییس جمهوری برای درخواست عیدانه با برکت مقام معظم رهبری

تهران – ایرنا – فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری توصیه کرد که به شیوه سال گذشته عیدانه با برکت مقام معظم رهبری درخواست شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ضرغام صادقی عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه شامگاه دوشنبه مجلس شورای اسلامی تذاکرات نمایندگان به مسوولان و مقامات کشور را قرائت کرد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری به رییس جمهوری اصلاح شیوه توزیع سبد کالا به مردم که طی دو روز گذشته نارضایتی بسیاری را به بار آورده خواستار شد و به رییس جمهوری توصیه کرد که به شیوه سال گذشته عیدانه با برکت مقام معظم رهبری درخواست شود.

همچنین رحماندوست، جعفری، محبی، قادرمرزی، آریایی نژاد، بیرانوند، حسینیان، جوکار، باقری، طاهری، بحرینی، حیدری طیب و شهریاری نمایندگان تهران، بجنورد، سنقر، ملایر، بروجرد، یزد، گرگان، شبستر، مشهد، کرمانشاه و زاهدان در تذکری به رییس جمهوری از وی سوال کردند که چرا توزیع نامتوازن و بدون برنامه صحیح سبد کالا به گونه ای در دهه فجر انجام می شود که عامل نارضایتی از نظام، آزار مردم و تجمعات اعتراض آمیز آنها می شود.

هاشمی نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهوری علت بی توجهی به نخبگان و مخترعان را خواستار شد.

همچنین چهاردولی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهوری علت عدم اختصاص سبد کالا به تعداد زیادی کشاورزان و روستاییان را خواستار شد.

موسوی و بشیری نمایندگان اهواز و پاکدشت نیز در تذکری به وزیران اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت بازنگری و تجدیدنظر در نحوه توزیع سبد کالا به طوری که همه اقشار از آن بهره مند شوند را خواستار شدند.

میرگلوبیات نماینده مردم زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز به وزیر آموزش و پرورش درباره عدم پرداخت حقوق و مزایای معلمان حق تدریسی تذکر داد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امورخارجه از وی سوال کرد آیا پاسخ توهین گزینه نظامی در ایام مذاکرات سیاسی را فرمانده سپاه باید به آمریکایی ها بدهد یا جنابعالی؟

وی همچنین در تذکری به رییس جمهوری از وی سوال کرد آیا مشکل توزیع سبد کالا منجر به وهن جمهوری اسلامی ایران در انظار جهانی نیست؟

طاهری و بذرباش نمایندگان مردم گرگان و تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر امورخارجه اعلام کردند از تایید هولوکاست که بهانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه فلسطینی ها است، پرهیز شود.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز به وزیر صنعت، معدن و تجارت برضرورت تامین امنیت جان دریافت کنندگان سبدکالا و انجام تدابیر لازم در این زمینه و رعایت کرامت شهروندان تاکید کرد.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس نیز در تذکری به وزیر خارجه تصحیح اظهارات و شفاف سازی در خصوص محتوای مصاحبه با تلویزیون آلمان مبنی بر این که وظیفه ما نیست که اسراییل را به رسمیت بشناسیم خواستار شد.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر امورخارجه از وی خواست پاسخ عزتمندانه به اظهارات قیم مابانه و مداخله جویانه وزیرامورخارجه سوئد در آستانه سفر به کشورمان مبنی بر افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در ایران برای رسیدگی به مسایل حقوق بشر و زندانیان را بدهد.

همچنین رحماندوست و امیرآبادی نمایندگان تهران و قم در مجلس در تذکری به وزیر امورخارجه بر دوری از بازی کردن با مسلمات اصول سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران مانند حرف دوپهلو درباره به رسمیت شمردن اسراییل تاکید کردند.

سیام**9254**9121**1058**1449
کد N100805

وبگردی