آفتاب

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات منصوب شد

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید پژوهشی و آموزشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محل این سازمان برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ابتدای این مراسم ابوذر ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با برشمردن ویژگی‌های شخصیت حضرت امام خمینی (ره) بعنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی که علم مبارزه با طاغوت را به تاسی از جد بزرگوار خویش حضرت رسول (ص) با هدف اصلاح جامعه از سال 1342 برپا کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات این بزرگمرد تاریخ معاصر است که با تعلیم و تزریق عرفان به عنصر مبارزه و جهاد در میان پیروان خویش، توانست فصلی زرین را در تاریخ انقلاب‌های جهان معاصر رقم بزند.

وی همچنین در ادامه اهمیت پاسداری از ارزش‌های انقلاب و توجه زائد الوصف مخاطبان خارجی به انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را ملجا اصلی این توجهات عنوان کرد.

در ادامه ابراهیمی ترکمان ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت‌های اثربخش محمدرضا دهشیری، قهرمان سلیمانی را بعنوان معاون آموزشی و پژوهشی جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی معرفی کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: دکتر دهشیری منشا خیرات و اثرات بزرگی در این سازمان بودند و از عمده‌ترین ویژگی‌های شخصیتی وی، دقت، توجه و حسن خلق است.

بر اساس این گزارش، قهرمان سلیمانی پیش از این رایزن فرهنگی کشورمان در تاجیکستان، رئیس مرکز گسترش زبان و ادبیات فارسی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نیز رئیس مرکز تحقیقات فارسی ایران و پاکستان بوده است.

انتهای پیام

کد N100550

وبگردی