آفتاب
اداره فدرال حمایت ازقانون اساسی آلمان اعلام کرد:

استقبال دوازده زن آلمانی از جهاد نکاح سوریه/ هشدار درباره افزایش تروریست‌های آلمانی

 استقبال دوازده زن آلمانی از جهاد نکاح سوریه/ هشدار درباره افزایش تروریست‌های آلمانی

رئیس اداره فدرال حمایت از قانون اساسی آلمان درباره خطر افزایش تروریست‌های آلمانی در سوریه و بازگشت آنها به آلمان هشدار داده و از استقبال دوازده زن آلمانی برای شرکت در جهاد موسوم به نکاح در این کشور خبرداد.

 
به گزارش آفتاب به نقل از  گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، به نقل از روزنامه آلمانی "فرانکفورتر آلگماینه"، اداره فدرال حمایت ازقانون اساسی آلمان درباره افزایش تروریست آلمانی شرکت کننده در درگیری های سوریه هشدار داده و درباره خطر برگشت این گروه ها به آلمان و دست زدن به اقدامات تروریستی ابراز نگرانی شدید کرد.
"هانس جرج ماسن"، رئیس این نهاد امنیتی در آلمان در این باره اظهار داشت که ما این مسئله را بررسی می کنیم که بخصوص در شبکه های اجتماعی زنان جوان به صورت هدفمند برای ازدواج با یک تروریست افراطی اسلام گرا در سوریه استخدام می شوند.
این زنان باید در سوریه به منظور حمایت از تروریست ها در جهاد موسوم به نکاح شرکت کنند.
به گفته این مقام امنیتی در آلمان حداقل دوازده زن آلمانی برای شرکت در جهاد نکاح در سوریه پاسخ مثبت داده اند.
کلا و بر اساس اطلاعات اداره فدرال حمایت از قانون اساسی آلمان حداقل 270 تروریست از آلمان به سوریه سفر کرده اند.
به گفته جرج ماسن این خطر وجود دارد که این تروریست ها وقتی که از سوریه برگشتند برای اقدامات تروریستی آمادگی داشته باشند. تجربه درباره افرادی که از افغانستان و پاکستان به آلمان برگشته اند نشان می دهد که این تروریست ها بی احساس و بی عاطفه اند و کشتن برای آن ها آسان تر شده است.
بر اساس اطلاعات ماسن تا به حال حدود 15 تروریست از آلمان در درگیری های سوریه کشته شده اند. بزرگترین نگرانی ما درباره برگشت این تروریست ها به آلمان است که البته ما تعداد آن ها را زیر دو رقم فرض کرده ایم. آن ها انسان های خطرناکی هستند.
کد N100074

وبگردی