آفتاب
تولیت آستان حضرت معصومه(س):

خلوص نیت و تقوای الهی نقش مهمی در حفظ انقلاب دارد

خلوص نیت و تقوای الهی نقش مهمی در حفظ انقلاب دارد

تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: خلوص نیت و تقوای الهی نقش مهمی در حفظ انقلاب دارد همان‌طور که امام خمینی(ره) با پایبندی بر ارزش‌های دینی و تقوای الهی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) گفت: خلوص نیت و تقوای الهی نقش مهمی در حفظ انقلاب دارد همان‌طور که امام خمینی(ره) با پایبندی بر ارزش‌های دینی و تقوای الهی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در دیدار با جمعی از مدیران و شرکت کنندگان در همایش جنگ نرم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با تقدیر از تلاش‌های فرهنگی گفت: در عرصه جنگ نرم و هوشیاری جوانان نسبت به توطئه‌های دشمن باید اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت پرداختن صدا و سیما به جایگاه اندیشه سیاسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای انقلاب با تهدیدات آمریکا روبرو بوده است و نباید از این تهدیدات واهمه‌ای داشته باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، تاکید کرد: باید با توکل به خدا، تبیین اندیشه‌های سیاسی در میان جوانان و تبعیت از اهل بیت(ع) و ولایت فقیه به حرکت خود ادامه دهیم.

سعیدی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران توانست با پیروزی انقلاب اسلامی به استقلال دست پیدا کند چرا که امام خمینی(ره) با تکیه بر توان و قدرت داخلی کشور و اعتماد به ملت ایران توانست این انقلاب را پیروز کند و از وابستگی به غرب و بیگانگان نجات دهد.

خطیب جمعه قم با بیان خطر تبلیغات رسانه‌های بیگانه علیه ایران گفت: با وجود اینکه ایران با حصر رسانه‌ای مواجه بوده اما توانسته با تلاش به موفقیت‌های خوبی دست یابد البته در این شرایط وظیفه همه به خصوص رسانه‌ها در برابر دشمن سنگین است.

وی همچنین با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر سراسر عبرت و درس است که باید از درس‌های مهم این ایام الله برای حرکت در مسیر انقلاب، ره توشه برداریم و بدانیم که انقلاب امانت ارزشمندی از نسل گذشته است پس باید در جهت حفظ این امانت الهی تلاش کنیم و آن را به اهلش بسپاریم.

وی شهامت را از ویژگی‌های امام راحل(ره) برشمرد و تصریح کرد: ایشان با شجاعت و شهامت در برابر استکبار ایستاد و با وجود خطرهای مختلف در برابر برخی از جریان‌ها همچون قانون کاپیتولاسیون واکنشی جدی نشان داد و با شعار نه غربی نه شرقی قائده وابستگی به دو قدرت بزرگ شرق و غرب را بر هم زد.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) اتحاد و همفکری را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به دور از هر گونه هراس در برابر تحریم‌ها، فشارها و محاصره‌ها با اتحاد و همفکری به ویژه در میان مسئولان مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب سرسختانه و محکم در برابر دشمنان بایستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به مساله بیداری اسلامی توجه داشته باشند زیرا انقلاب شکوهمند ایران زمینه بیداری اسلامی در جهان به را وجود آورد و امام خمینی(ره) خود شخصیتی بزرگ و تاثیرگذار در بیداری اسلامی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

کد N97732

وبگردی