آفتاب
هاشمی:

مشکل استقلال و پرسپولیس با واگذاری به بخش خصوصی تا حد زیادی حل می‌شود

مشکل استقلال و پرسپولیس با واگذاری به بخش خصوصی تا حد زیادی حل می‌شود

نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که با واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در سال 93 بسیاری از مشکلات این باشگاه‌ها حل خواهد شد.

مهدی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا با اشاره به تصویب بندی در لایحه بودجه 93 برای واگذاری باشگاه‌های فرهنگی ورزشی دولتی تاکید کرد که نظارت مجلس بر اجرای این قانون باید مهمترین ضمانت اجرایی آن باشد.

وی با بیان این که واگذاری باشگاه‌های دولتی در بودجه سال 92 نیز به تصویب رسیده بود، یادآور شد:‌با توجه به این که در سال 92 تغییر دولت و به تبع آن تغییر وزرا را داشتیم، وزیر پیشین ورزش و وزیر جدید نمی‌توانستند تعهد خاصی به این موضوع داشته باشند هر چند انتظار ما این است که آقای گودرزی تا پایان سال 92 اقداماتی در این زمینه انجام دهد یا حداقل برای واگذاری باشگاه‌ها در سال 93 از همین حالا بسترسازی لازم را انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به نظر مثبت وزارت ورزش و جوانان در مورد واگذاری باشگاه‌های ورزشی اظهار کرد:‌ فراکسیون ورزش نیز از این موضوع حمایت می‌کند و کمیسیون فرهنگی هم باید این مصوبه را از دولت مطالبه کند.

نائب رئیس فراکسیون ورزش در پایان گفت که با واگذاری باشگاه‌های دولتی به ویژه دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی مشکل این باشگاه‌ها تا حد زیادی حل خواهد شد.

انتهای پیام

کد N97128

وبگردی