آفتاب
حدادی 28 بهمن به مهرام می‌پیوندد؛

صمدزاده: می‌توانستیم برای سکو هم بازیکن می‌گرفتیم/ درامور داخلی ما دخالت نکنند

صمدزاده: می‌توانستیم برای سکو هم بازیکن می‌گرفتیم/ درامور داخلی ما دخالت نکنند

سرپرست تیم بسکتبال مهرام با تاکید بر نهایی شدن قرارداد این تیم با حامد حدادی و اینکه این بازیکن 28 بهمن به ایران می آید، گفت: اینکه می گویند رقم پیشنهادی ما به حدادی بیشتر از پتروشیمی بوده را نمی‌دانم از کجا آورده اند؛ چون نه ما از رقم پیشنهادی پتروشیمی باخبر بودیم و نه این تیم از رقم پیشنهادی ما.

حمیدرضا صمدزاده که هفته گذشته برای پیگیری وضعیت صمد نیکخواه بهرامی در تیم فوجیان به چین سفر کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: صمد و تیمش دو بازی در پیش دارند که نتیجه آن برای ما هم خیلی مهم است چون تعیین کننده زمان در اختیار گرفتن این بازیکن خواهد بود. فوجیان در حال حاضر تیم دهم جدول رده‌بندی است و اگر طی دو بازی باقی مانده بتواند خود را به رده هشتم برساند وارد پلی‌آف می شود در غیر این صورت نه.

وی تصریح کرد: طبق برنامه و توافقات صورت گرفته صمد نیکخواه بهرامی پس از پایان کارش در تیم فوجیان به ترکیب مهرام ملحق خواهد شد اما اگر فوجیان وارد مرحله پلی‌آف شود زمان در اختیار گرفتن این بازیکن به تعویق می‌افتد در غیر این صورت همزمان با حامد حدادی، می توانیم صمد را در هم ترکیب تیم داشته باشیم.

سرپرست تیم بسکتبال مهرام با تاکید بر نهایی شدن قرارداد این تیم با حامد حدادی یادآور شد: طبق برنامه و اگر مشکلی پیش نیاید حدادی 28 بهمن به ایران می‌آید و به ترکیب تیم مهرام ملحق خواهد شد اما زمان در اختیار گرفتن صمد اصلا مشخص نیست.

صمدزاده در مورد اینکه حامدحدادی همزمان از پتروشیمی هم پیشنهاد داشت و به گفته مهران حاتمی رقم پیشنهادی مهرام بالاتر بوده که این بازیکن به آن پاسخ مثبت داده است، گفت: دوستان به جای اینکه در  امور داخلی دیگر تیم‌ها دخالت کنند، به تیم خود و وضعیت آن رسیدگی کنند. نه ما از پیشنهاد مالی که مسئولان پتروشیمی به حدادی داده بودند باخبر هستیم و نه آنها از پیشنهاد ما با خبر بودند.

وی ادامه داد: مگر ما در اینکه رقم قرارداد بازیکنانی مانند کامرانی و آفاق چقدر بوده، دخالت کرده‌ایم. ناراحتی مهران حاتمی از جای دیگری است. ما در تیم مهرام ادعای بی پولی یا متمول بودن نداریم. به هر حال ما یک بخش خصوصی هستیم و بر اساس هدف گذاری که کرده ایم، کارهای‌مان را دنبال می‌کنیم. ضمن اینکه اگر باشگاه متمولی بودیم و به لحاظ مالی توانایی داشتیم، علاوه بر صمد و حامد با چند بازیکن دیگر هم قرارداد می‌بستیم که فقط روی سکو بنشینند. در حالیکه از روز اول وضعیت ما کاملا مشخص بود.

سرپرست تیم مهرام گفت: حضور یک بازیکن در یک تیم فقط جنبه مالی ندارد. ضمن اینکه اصلا برای ما مهم نیست پتروشیمی دنبال چه بازیکنانی است و چه نفراتی می خواهد جذب کند.

کد N96907

وبگردی