آفتاب

سید حسن خمینی: تدبیر و امید یکی از محوری ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است

سید حسن خمینی: تدبیر و امید یکی از محوری ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است

تهران- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: شعار تدبیر و امید یکی از محوری ترین عوامل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سید حسن خمینی روز یکشنبه در آستانه فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آیین تجدید میثاق رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با آرمان های امام خمینی(ره)، برای اعضای دولت آرزوی روزهای بهتر و موفقیت در ساخت سرزمین ایران اسلامی کرد.

وی اظهارداشت: خدا را شاکریم که امسال امیدمان به آینده بیش از گذشته است.

وی ادامه داد: توانمندی های دوستان در دولت را بسیار ارج می نهیم و امیدواریم با همت رییس جمهوری و اعضای هیات دولت عزیز، سال آینده سال موفقیت و تلاش بیشتر جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات به جای مانده در جامعه باشد.

تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) همچنین اظهارامیدواری کرد که روزهای خوب و بزرگی را پشت سربگذاریم و پیش رو داشته باشیم.

سید حسن خمینی آرزو کرد که 22 بهمن امسال، روز حماسه دیگری در راستای تقویت نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران و تداوم راه امام بزرگوار (ره) باشد.

نوه حضرت امام خمینی (ره) که به درخواست رییس جمهوری در این مراسم سخن گفت، افزود: واقعیت این است که پس از دکتر روحانی سخن گفتن سخت است، توانمندی های رییس جمهوری در همه ابعاد بسیار خرسند کننده است.

سید حسن خمینی یادآور شد: با توجه به توانمندی های رییس جمهوری، کار به ویژه برای کسی که بعد از رییس جمهوری می خواهد صحبت کند، دشوار است.

وی، سخنان دکتر روحانی را حکیمانه و کامل توصیف کرد و گفت: تنها به یک نکته دیگر در کنار سخنان ایشان اشاره می کنم و آن این که انقلاب در اثر یک امید پررنگ به آینده بهتر و با تدبیر امام (ره) شکل گرفت، با تدبیری که ریشه در عقلانیت سیاسی و تاریخی مردم ایران و روحانیت شیعه داشت.

سید حسن خمینی ادامه داد: عقلانیتی که از خاندان پیامبر گرامی اسلام فراگرفته ایم.

یادگار امام راحل ضمن قدردانی از حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت یازدهم در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدوارم بارها و بارها در کنار و همراه رییس جمهوری این مسیر را بپیماییم و ادای احترام کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدام سرمایه ای برای حرکت های بهتر در آینده کشور باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و اعضای هیات دولت صبح یکشنبه در آستانه فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سیام(3)9012**1429**9132**1336
کد N96368

وبگردی