آفتاب
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس /

وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

زنجان- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت ، انسجام ملی و یکپارچگی رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

ˈ محمد اسماعیلیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پایبندی ملت ایران بر اعتقادات و ارزش های الهی از جمله مسایل مهمی است که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشت و دارد.

وی یادآورشد: با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عامل تداوم این مسیر پیوند تنگاتنگ مردم، مسولان و تبعیت از فرامین بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه است.

اسماعیلی افزود: هشت سال دفاع مقدش و جانفشانی جوانان این مرز وبوم بیانگر ایستادگی این ملت بر سر آرمانهای و اهداف مقدس انقلاب اسلامی بود.

وی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی نماد استقلال، آزادی و پایمردی ملت ایران است و گرامیداشت این دهه بیعت و تجدید دوباره ملت، مسوولان با آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی، توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف نتواسته است کوچکترین خللی در رشد و سازندگی کشور ایجاد کند و این مهم در سایه بصیرت، آگاهی و تدابیر رهبری شکل گرفته است.

وی یادآورشد: قدرت های جهان بیش از گذشته نسبت به جایگاه و نقش تعیین کننده ایران در رفع مسائل منطقه ای و بین المللی واقف هستند و این موضوع مهم در رخددادهای اخیر به خوبی نمایان است.

اسماعیلی افزود: دیپلماسی فعال دستگاه سیاست خارجی ایران موجب شد کشورهای جهان بیش از گذشته به ایران نگرشی متفاوتی داشته باشند و درصدد گسترش و تعاملات دو یا چند جانبه باشند.

وی اظهار کرد :نظام اسلامی پس از گذر از گردنه های سخت و طاقت فرسا روند سازندگی و رشد را در پیش گرفته و برای رسیدن به سرمنزل نهایی و اهداف ترسیم شده لزوم همکاری همگان ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف و دودستگی مانعی مهم در دستیابی به اهداف ترسیم شده انقلاب است و تشدید این موضوع به پیشرفت کشور لطمه وارد می کند.

522/7320/1495
کد N95741

وبگردی