آفتاب

برگزیدگان مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم معرفی شدند

برگزیدگان مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم معرفی شدند

نفرات برتر سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم در مقطع شکوفه ها ویژه برادران صبح امروز طی مراسمی در تالار فرهنگ تهران معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، برگزیدگان و جمعی از مسئولان فرهنگی و قرآنی کشور در تالار فرهنگ برگزار شد، از 27 نفر از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شد.

اسامی برگزیدگان به ترتیب هررشته و رتبه به شرح ذیل است:

*در رشته قرائت به ترتیب محمد مهدی بیگی از تهران، ابوالفضل طبسی از خراسان رضوی، محمد رضا دوست حسینی از یزد، مهدی عبرتی از گیلان، امیر حسین حیدری از تهران به عنوان نفرات اول تا پنجم این رشته معرفی و با اهدای یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر و هدیه مسابقات تجلیل شدند. همچنین در این رشته ابوالفضل پیرنیا از کرمان شایسته تقدیر شناخته شد.

* در رشته حفظ 20 جزء به ترتیب محسن محمدی از اصفهان، امیر حسین قزوینی زاده از اصفهان، سجاد فیاض از خراسان شمالی، مهدی قشمعلی حق از آذربایجان شرقی و علیرضا فرخنده از خراسان رضوی به ترتیب به مقام های اول تا پنجم دست یافتند.

*همچنین در رشته حفظ کل نیز به ترتیب رضا نژاد تبریزی از اصفهان، محمد حسین بهزادفر از تهران، سینا طباخی از آذربایجان شرقی، محمد حسین رحمانی از اردبیل، امیررضا زارعان از آذربایجان شرقی به عنوان مقام های اول تا پنجم معرفی و تجلیل شدند، همچنین در این رشته علیرضا سیفی از استان البرز شایسته تقدیر شناخته شد.

* در رشته ترتیل قرآن کریم به ترتیب علی صالحی منش از قم، مجتبی بهبودی از گیلان، مرتضی مرادی از خراسان جنوبی، منصوراله رحیمی از فارس و علی مردانی از آذربایجان غربی به ترتیب مقام های اول تا پنجم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

* در رشته اذان نیز به ترتیب سید علی حسینی از خراسان رضوی، محمد حسین طاووسی از فارس، امیر حسین فلاحی از گلستان، رضا اسماعیل زاده از آذربایجان غربی و سید محمد حسینی پور از سمنان به ترتیب مقام های اول تا پنجم این رشته از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

کد N95460

وبگردی