آفتاب

تذکر 46 نماینده مجلس به وزیر کار به علت نبود برنج ایرانی در سبد کالا

تذکر 46 نماینده مجلس به وزیر کار به علت نبود برنج ایرانی در سبد کالا

تهران- ایرنا- 46 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به علت قرار ندادن برنج ایرانی در سبد کالا تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در این تذکر که در جلسه علنی شامگاه شنبه مجلس شورای اسلامی قرائت شد، نمایندگان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی سوال کردند که نقش کشاورزان هندوستان در تولید ملی چیست؟

همچنین آرامی و جباری نمایندگان بندرعباس و بستک در تذکری به وزیر راه و شهرسازی علت تعیین تکلیف نشدن مالکان شناورهای اتوبوس دریایی را خواستار شدند.

آصفری و حسینی نمایندگان اراک و قائمشهر هم در تذکری به وزیر کار، تعاون و رفاه و اجتماعی توجه به روستاییان و کارگران ساختمانی برای تامین سبد کالا را مطرح کردند.

جوکار و حسینی نمایندگان یزد و قائمشهر نیز در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت از وی خواستند در خصوص تخصیص سبد کالا به کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی اقدام لازم را انجام دهد.

اسفنانی نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به رییس جمهوری علت عدم تعیین تکلیف متقاضیان اشتغال که آزمون استخدامی آنان و مصاحبه آنان برگزار شده را خواستار شد.

حجت الاسلام علی بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه و اجتماعی خواستار توجه به بیش از 3 میلیون کارگر ساختمانی شد که بیمه ندارند و از سبد کالا برخوردار نیستند.

این تذکرات را ضرغام صادقی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.

سیام**9254**7261**1449
کد N95355

وبگردی