آفتاب
با اشاره به ادامه جلسه مجلس بدون نظر نمایندگان،

دواتگری: خسته نشدیم اما آیین‌نامه رعایت شود

دواتگری: خسته نشدیم اما آیین‌نامه رعایت شود

نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در تذکری آیین‌نامه‌ای با تاکید بر اینکه نمایندگان از حضور در جلسه مجلس برای بررسی بودجه خسته نشده‌اند، گفت که تاکید نمایندگان بر رعایت آیین‌نامه داخلی مجلس است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی دواتگری در جلسه امشب (شنبه) در تذکری مستند به ماده 18 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: رییس و هیات رییسه مجلس به خداوند قادر و متعال سوگند یاد کرده‌اند که حداکثر توان خود را برای اجرای آیین‌نامه با رعایت بی‌طرفی کامل داشته باشند و از هرگونه اقدام مخالف آیین‌نامه اجتناب کنند.

وی افزود: ما مشکلی از باب حضور در جلسه مجلس نداریم. ما نماینده ملت و خادم مردم هستیم و حاضریم تا صبح هم در مجلس حضور داشته باشیم اما انتظار داریم قانون اجرا شود و آیین‌نامه رعایت شود.

دواتگری تاکید کرد: مردم صدای ما را می‌شنوند. تصور نشود که نمایندگان خسته شده‌اند. ما مطلقا خسته نمی‌شویم و تا صبح هم حاضریم کار کنیم زیرا خادم ملت هستیم اما هیات رییسه و رییس جلسه باید با توجه به حرمت شرعی و سوگندی که یاد کرده‌اند به آیین‌نامه عمل کنند.

نماینده مردم مراغه در مجلس خطاب به ابوترابی‌فرد گفت: از شما که روحانی هستید انتظار مضاعفی داریم.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویید رویه در سال‌های گذشته هم همین بوده، یادمان هست که در زمان بررسی بودجه 92 آقای لاریجانی اعلام کرد به دلیل اینکه پنج‌شنبه‌ها ادارات در تهران تعطیل است مجلس هم به تبع آن جلسه ندارد و در چهار هفته‌ای که بررسی بودجه 92 ادامه داشت پنج‌شنبه‌ها تعطیل بود اما چند روز پیش در روز پنج‌شنبه جلسه برگزار شد. نمی‌شود چند بار از یک موضوع تفسیر کرد.

انتهای پیام

کد N95266

وبگردی