آفتاب
مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران:

انقلاب اسلامی ایران، چراغ راه زندگی جهانیان است

انقلاب اسلامی ایران، چراغ راه زندگی جهانیان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروی از اندیشه و نهضت امام خمینی(ره)، چراغ راه زندگی همه جهانیان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: پیروی از اندیشه و نهضت امام خمینی(ره)، چراغ راه زندگی همه جهانیان است.

به گزارش خبرنگار دین واندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام نصیر نیک‌نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز بازگشت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به میهن، آشنایی و پیروی از نهضت و تفکر حضرت روح الله را چراغ راه زندگی همه جهانیان برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران افزود: حضرت امام خمینی(ره) با کمک مردم، پایه‌های ظلم و ستم شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ افکند و بنیانگذار حکومتی شد که امروز به‌ عنوان الگویی پویا در جهان خودنمایی می‌کند و دستاوردهایی گرانبها را نصیب کشور عزیزمان کرده است.

نیک‌نژاد اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام (ره) به نقطه عطف خود رسید و مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی ۲۵۰۰ ساله و ظلم و استبداد بیش از ۵۰ ساله رژیم پهلوی در ایران ریشه کن و به فضل الهی حکومت جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد.

این مسئول فرهنگی ضمن بیان عواملی که موجب پیروزی امام و امت شد به مواردی همچون ایمان به خداوند متعال، امیدواری به آینده، وجود رهبری روحانی، فقیه و آگاه، بصیرت و تبعیت مردم از امام، اتحاد و همبستگی همه اقشار ملت، استقامت و پایداری در راه خدا، تحمل مشکلات، روحیه ایثار، شهادت و شهامت، دفاع از اسلام و آموزه های دینی اشاره کرد.

وی در سخنان خود با استناد به بیانات معمار کبیر انقلاب، مانند « نهضت ایران، نهضتی بود که خدای تبارک و تعالی در آن نقش داشت»، « چشم دنیا به انقلاب ما معطوف است»، « انقلاب ما متکی به معنویات و خداست»، «این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است»، تاکید کرد: همه افراد جامعه وظیفه دارند انقلابی را که ثمره زحمات و مجاهدت امام راحل و مرهون خون شهیدان و فداکاری های ملت بزرگ ایران است، با تمام وجود پاسداری و حراست کنند و در جهت همان ارزش های اصیل گام بردارند.

انتهای پیام

کد N93846

وبگردی