آفتاب

باهنر: مجلس با شروطی خود را موظف به حمایت از دولت یازدهم می‌داند

باهنر: مجلس با شروطی خود را موظف به حمایت از دولت یازدهم می‌داند

نائب رئیس مجلس با تبریک آغاز دهه فجر گفت که مجلس شورای اسلامی خود را موظف به حمایت از دولت یازدهم در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌داند.

نائب رئیس مجلس با تبریک آغاز دهه فجر گفت که مجلس شورای اسلامی خود را موظف به حمایت از دولت یازدهم در رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی می‌داند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمدرضا باهنر در ابتدای جلسه علنی نوبت صبح امروز و پیش از ورود مجلس به بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش درآمدی، آغاز دهه فجر را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ انقلابی، متدین و بصیر ایران اسلامی تبریک گفت.

وی در ادامه گفت: پس از ده‌ها سال که دنیا بین دو قدرت استکباری جهان یعنی اردوگاه‌های شرق مارکسیست و غرب لیبرال دموکرات تقسیم شده بود و میلیون‌ها انسان بی‌گناه که فقط به خاطر آزادیخواهی و عدالت طلبی به خاک و خون کشیده شده بودند و در کشوری که هزاران سال زیر یوغ ظالمانه شاهنشاهان دست و پا می‌زد، به رهبری یکی از سلاله پاک حضرت زهرا (س) انقلابی رخ داد که تعبیر تحلیل‌گران استکباری زلزله‌ای بود تا بسیاری از ساختارهای جهان سلطه را بهم ریزد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دگرگونی عظیمی در تاریخ معاصر به وجود آورده است. زلزله‌ای که پس از 35 سال همچنان به پیش می‌رود و اسلام خواهی مردم کابوس وحشتناکی برای مستکبران به وجود آورده است.

نائب رئیس مجلس خاطرنشان کرد: سرزمین کهن و با فرهنگ ایران در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفت و در این چند دهه علیرغم تمامی هجمه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و زورگویی‌های بی حد و حصر استکبار، راه ترقی در سیاست، فرهنگ ، اقتصاد و راه را در پیش گرفت و الهام بخش ملت‌های مستضعف جهان شد.

باهنر با تاکید بر این که انقلاب اسلامی قرن را به قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبرین تفصیل کرد، گفت:‌ جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی به یکی از مقتدرترین ملت‌ها و نظام‌های دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی گوهر گرانبهای مردم سالاری دینی را به تاریخ معاصر و نسل‌های آینده عرضه کرد و به قله‌های رفیع علم، فناوری و اقتدار دست یافت. این مسیر انشاءالله تا ظهور حضرت بقیه‌الله العظم امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

نائب رئیس مجلس تاکید کرد:‌امروز ایران اسلامی در جبهه‌های مختلف درگیر یک جنگ تمامی عیار، دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی است که رمز موفقیت خود را در اصلاح ساختارهای تولید، الگوسازی اقتصاد مقاومتی و پافشاری بر ارزش‌های به جا مانده از امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی می‌داند.

باهنر ادامه داد: مجلس شورای اسلامی خود را موظف می‌داند که از دولت یازدهم در رسیدن به این اهداف متعالی به شرط اعتدال، خردگرایی، عمل فراحناجی، شجاعت در تصمیم و اقدام به موقع حمایت کند.

نائب رئیس مجلس در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی دولت را از اقدامات شتابزده، گرایشات تند سیاسی و میدان دادن به رادیکال‌های ساختارشکن و کسانی که مجددا خواب‌های آشفته، فتنه‌گری و هنجارشکنی را می‌بینند، برحذر می‌دارد.

انتهای پیام

کد N93198

وبگردی