آفتاب

صادقیان: حالا پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است/ اگر استقلال مرا بخواهد بعید می‌دانم پرسپولیس موافقت کند

صادقیان: حالا پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است/ اگر استقلال مرا بخواهد بعید می‌دانم پرسپولیس موافقت کند

پیام صادقیان هافبک تکنیکی پرسپولیس از برد تیمش مقابل سپاهان خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او حالا معتقد است سرخپوشان مدعی اول قهرمانی هستند و می‌توانند این عنوان را به دست آورند. او در مورد بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی، بحث حضورش در استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرگزاری خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.


در مورد برد پرسپولیس مقابل سپاهان چه صحبتی داری؟


واقعا خوشحال شدم و بازیکنان پرسپولیس فوق‌العاده بازی کردند. من به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم 5 بازی باقی مانده را هم با موفقیت پشت سر گذاشته و قهرمان شویم.


قبول داری پرسپولیس می‌توانست بیشتر گل بزند؟


دقیقا همین‌طور است ولی متاسفانه فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. البته بازیکنان پرسپولیس در این بازی دوندگی زیادی داشتند و اواخر مسابقه خسته شدند. با این حال گرفتن 3 امتیاز از همه چیز مهمتر بود.


حالا اختلاف با صدرجدول به 3 امتیاز رسیده است. به نظر تو در 5 بازی پایانی چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟


من قبل از بازی با سپاهان گفتم که اگر این تیم را شکست بدهیم به کورس قهرمانی برمی‌گردیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد. من فکر می‌کنم حالا همه چیز دست خودمان است و بازی‌هایمان به مراتب نسبت به دیگر مدعیان آسان‌تر است. نکته مهم دیگر این است که تیم‌هایی مثل استقلال، فولاد، نفت و سپاهان با یکدیگر بازی دارند و این موضوع شانس قهرمانی تیم ما را بیشتر می‌کند.


فکر نمی‌کنی مدعیان قهرمانی به یک اندازه شانس داشته باشند؟


من تیم خودمان را مدعی اول قهرمانی می‌دانم و دلایلش را هم گفتم.


داستان حضورت در استقلال به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟


من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیدم و اطلاعاتم زیاد نیست. از باشگاه استقلال که کسی با من صحبت نکرده و مسئولان پرسپولیس هم چیزی در این مورد به من نگفتند. البته فکر می‌کنم اگر مسئولان استقلال قصد دارند از من به عنوان یار کمکی استفاده کنند، باید این موضوع را با مسئولان باشگاه پرسپولیس در میان بگذارند.


فکر می‌کنی پرسپولیس موافقت کند؟


بعید می‌دانم باشگاه پرسپولیس موافقت کند. به هر حال خودتان می‌دانید که پرسپولیس و استقلال رقیب هستند و خیلی مسائل باعث می‌شود که حساسیت‌هایی به وجود بیاید.


43 43

کد N93100

وبگردی