آفتاب

پاسخ مسوولان نظام جمهوری اسلامی به سخنان اوباما قاطعانه بود

پاسخ مسوولان نظام جمهوری اسلامی به سخنان اوباما قاطعانه بود

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: پاسخ رهبر معظم انقلاب، رییس جمهوری و وزیر امور خارجه به سخنان رییس جمهور آمریکا قاطعانه و دندان شکن بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، افزود: در مقابل عربده کشی هایی که رییس جمهور بی منطق آمریکا و وزیر خارجه بی ادب این دولت نسبت به نظام اسلامی داشتند، رهبر معظم انقلاب جواب کوبنده و قاطعانه ای دادند.

وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که دولت آمریکا برای ملت ایران غیر قابل اعتماد است، و دولتی خود برتر بین، غیر منطق و عهد شکن به شمار می آید.

حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، ملت ایران به دولت آمریکا اعتماد ندارد، ولی در مقابل به مسوولان نظام اسلامی باید اعتماد داشت و در صورت اعتراض به موضوع یا برنامه ای، باید اعتراضات را همسو و همراه با دولتمردان مطرح کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: دشمنان می خواهند ایران اسلامی به دوران پیش از پیروزی انقلاب برگردد و مسوولان این کشور، نوکران حلقه به گوش آنان شوند.

وی با بیان اینکه دشمن خواستار پایین آمدن پرچم اسلام از این سرزمین است، خاطر نشان کرد: وظیفه عموم ملت ایران در برابر چنین دشمنانی، همراهی و پشتیانی دولتمردان است.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: طی 35 سال گذشته نظام اسلامی با وجود تمام تحریم ها، فشارهای اقتصادی و سیاسی و تهدیدات، به موفقیت های بی شماری به ویژه در عرصه علمی و فناوری دست یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام تجمعه زنجان، فناوری نانو، هسته ای، بیوتکنولوژی و فناوری فضایی را از جمله موفقیت های علمی نظام اسلامی با بهره گیری از دانش و توان جوانان این سرزمین خواند و قدرت کنونی ایران را در عرصه های علمی غیر قابل انکار عنوان کرد.

وی به فرا رسیدن سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اشاره کرد و مهمترین ویژگی نظام اسلامی از منظر بنیانگذار کبیر انقلاب را اسلامی بودن این حکومت و انقلاب برشمرد.

حجت الاسلام خاتمی مردمی بودن و بهره نگرفتن از کمک هیچ یک از قدرت های غربی و شرقی را از دیگر ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی خواند و به حضور تمام اقشار تحت ستم در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان بر لزوم قدرشناسی از خدمات و برکات اقدامات امام خمینی(ره) تاکید کرد و تمام اقدامات رهبر کبیر انقلاب اسلامی را بر اساس تکلیف خدا محوری برشمرد.

به گفته وی تمام اقدامات امام خمینی(ره) برای کسب رضای الهی و استقرار حکومت اسلامی در این کشور بود.

7319/522/1495
کد N92665

وبگردی