آفتاب

عضو فقهای شورای نگهبان: توان دین در مدیریت جامعه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است

عضو فقهای شورای نگهبان: توان دین در مدیریت جامعه از ثمرات انقلاب اسلامی ایران است

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: آثار انقلاب ما مورد توجه جهانیان قرار گرفته و این مهم مبنای داوری مردم دنیا است که دین می‌تواند جامعه را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، آیت‏ الله محمدمهدی شب‏زنده‏‌دار جهرمی در جلسه شورای اداری جهرم با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار (ع) در خصوص خدمت‌رسانی صادقانه به مردم گفت: هرکس سرپرستی بخشی از امور مسلمین به او واگذار شده و با نیت صادقانه برای مردم خدمت کند خداوند بزرگی او را در چشم دیگران نمایان می کند.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه کارگزاران و مدیران جامعه باید در برخورد با ناملایمات و بی احترامی افراد شکیبایی داشته باشند، افزود: جزای عفو و شکیبایی عمر طولانی است.

عضو فقهای شورای نگهبان بیان کرد: کسی که چشم طمع به مال مردم نداشته باشد خداوند متعال گشایش مالی برای او ایجاد می‌کند.

آیت الله شب زنده دار جهرمی اظهارکرد: کسی که با تمام افراد عادلانه رفتار کند بر بدخواهانش پیروز می‌شود و هرکس از ترس گناه به شرف و اطاعت خدا روی آورد همچنین به لباس عزت و شرافت خود را آراسته کند مورد لطف خداوند متعال قرار می‌گیرد.

عضو فقهای شورای نگهبان، امام خمینی (ره) را از افرادی که مورد رحمت و الطاف بیکران الهی قرار دارد برشمرد و افزود: نتایج ارزشمند نظام جمهوری اسلامی مورد توجه جهانیان قرار گرفته و این مهم مبنای داوری مردم دنیا که دین می‌تواند جامعه را مدیریت کند، مورد توجه و تأکید است.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مدیران و کارگزاران جامعه اگر اطاعت خدا را در کارهاشان در نظر بگیرند مورد لطف خداوند متعال قرار گرفته و پاداش عظیم الهی نصیب آنها می‌شود.

یادآور می شود آیت الله شب زنده دار برای شرکت در مراسم سالگرد استاد جلال آتشی از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و فرماندار پیشین جهرم به این شهرستان سفر کرده است.

انتهای پیام

کد N91811

وبگردی