آفتاب

روزنامه پاکستانی: ایران31تبعه پاکستان را تحویل داد

روزنامه پاکستانی: ایران31تبعه پاکستان را تحویل داد

اسلام آباد - ایرنا - روزنامه پاکستانیˈنوای وقتˈگزارش داد: نیروهای مرزبانی ایران در پایانه ˈمیرجاوهˈ در نقطه مرزی مشترک دو کشور31 تبعه پاکستانی را که به جرم ورود غیرقانونی بازداشت شده بودند را به مقام های مرزی ایالت بلوچستان پاکستان تحویل دادند.

به گزارش ایرنا، این روزنامه اردو زبان پاکستان روز پنجشنبه نوشت: نیروهای مرزی ایران پس از انجام تحقیقات و بازرسی از اتباع بازداشت شده که بیشتر آنان متعلق به شهرهای ایالت پنجاب در شرق پاکستان بودند، آنان را به مقام های مرزی آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (FIA) درمنطقه تفتان ( پایانه میرجاوه ) تحویل دادند.

دراین گزارش آمده؛ اتباع پاکستانی به منظور یافتن کار و یا سفر به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس با ورود غیرقانونی به ایران سعی در رسیدن به دروازه های دیگر کشورها دارند.

روزنامه اردو زبان ˈاوصافˈ پاکستان نیز دوشنبه گذشته نوشت: نیروهای مرزبانی ایران در پایانه میرجاوه؛ 36 تبعه پاکستانی را که به جرم ورود غیر قانونی به این کشور بازداشت شده بودند را به مسوولان مرزی پاکستان تحویل دادند.

گروه های غیر قانونی قاچاق انسان در این منطقه؛ اقدامات خطرناکی را در اعزام مهاجرین غیر قانونی به آنسوی مرزها بکار می گیرند و گاه با حبس چندین نفر درمحفظه های اتومبیل های عبوری و یا بار کامیون ها، باعث پدیدآمدن وضعیت خطر برای مسافران غیر قانونی می شوند.

آساق ** 1095 ** 1064
کد N91374

وبگردی