آفتاب

مجلس به استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان طی 15 روز رای نداد

مجلس به استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان طی 15 روز رای نداد

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 93 کل کشور با الحاق بندی به تبصره 2 جهت استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان طی 15 روز صرفاً پس از ارائه برگ سبز گمرکی با 96 رأی موافق، 34 رأی مخالف و 21 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن مخالفت کردند.

نمایندگان مردم در خانه ملت با استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان طی 15 روز صرفاً پس از ارائه برگ سبز گمرکی مخالفت کردند.

به گزارش ایلنا،نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 93 کل کشور با الحاق بندی به تبصره 2 جهت استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان طی 15 روز صرفاً پس از ارائه برگ سبز گمرکی با 96 رأی موافق، 34 رأی مخالف و 21 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن مخالفت کردند.

در پیشنهاد بند الحاقی به تبصره 2 لایحه بودجه آمده است که سازمان امور مالیاتی کشور و ادارات تابعه در استان‌ها مکلف‌اند حداکثر طی پانزده روز صرفاً پس از ارائه برگ سبز گمرکی مبنی‌بر تأیید صادرات کالا توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران نسبت به استرداد مالیات بر ارزش افزوده اخذ شده از صادرکنندگان اقدام نمایند.

کد N91303

وبگردی