آفتاب
نوری همدانی در دیدار با اسحاق جهانگیری:

مردم می‌دانند که دولت به فکر رفاه و بهبود شرایط اقتصادی آنهاست

مردم می‌دانند که دولت به فکر رفاه و بهبود شرایط اقتصادی آنهاست

آیت‌الله نوری همدانی ضمن ابراز خرسندی از وحدت و اتحاد بوجود آمده میان دولت و مجلس برای رفع مشکلات کشور، تصریح کرد: امروز در کشور شاهد همدلی میان همه کسانی که در مسیر خدمتگزاری گام برمی‌دارند هستیم و این باعث خوشحالی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار با اسحاق جهانگیری - معاون اول رئیس‌جمهور - در قم، با تاکید بر ضرورت ریشه‌یابی مسائل در راستای حل مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: امروز جهانیان از ایران به عنوان کشوری که بر پایه اسلام و دین پایه‌گذاری شده است توقع دارند تا نسبت به بسیاری از مشکلات پاسخگو باشیم.

وی مشکلات امروز آمریکا و غرب را مساله سیاست و قدرت و بحران‌های گوناگون اجتماعی و اقتصادی برشمرد و افزود: وابستگی به استعمار و صهیونیسم باعث شده تا آنان بیدادگری را تحمیل کنند.

نوری همدانی، اصلاح سیستم بانکی و مقابله با تورم و ساماندهی به بخش اقتصاد را از وظایف مهم دولت دانست و اظهار کرد: همه مردم به خوبی می‌دانند که دولت در فکر رفاه و بهبود شرایط اقتصادی آنان است و از این رو با دولت همراهی می‌کنند و امیدوارم در آینده گام‌های مهمی در جهت رفع مشکلات برداریم.

این مرجع تقلید در ادامه درباره طرح هدفمندی یارانه‌ها نیز تصریح کرد: بنده این موضوع را درک می‌کنم که امروز دولت در این زمینه با شرایط دشواری مواجه است؛ چراکه تشخیص نیازمندان از کسانی که نیازی به دریافت یارانه ندارند، بسیار دشوار است.

وی در پایان یادآوری کرد که باید در خصوص ادامه طرح هدفمندی یارانه‌ها برای مردم فرهنگ‌سازی شده و شرایط و مشکلات آن تبیین شود.

انتهای پیام

کد N91205

وبگردی