آفتاب

مصری، جزئیات جلسه مشترک مجلس و دولت را تشریح کرد

مصری، جزئیات جلسه مشترک مجلس و دولت را تشریح کرد

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری دومین نشست مشترک مجلس و دولت که به میزبانی قوه مقننه برگزار شد، مباحث مطرح شده در این نشست را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، عبدالرضا مصری پس از پایان نشست دولت و مجلس، در یک نشست خبری اظهار کرد: در جلسه مشترک دولت و مجلس، روسای کمیسیون‌های انرژی، بهداشت، امنیت ملی و سیاست خارجی، صنایع، اقتصادی، برنامه و بودجه، اجتماعی،‌ عمران، فرهنگی و یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس سخنرانی کردند.

وی با اشاره به طرح موضوعات تخصصی مرتبط با حوزه‌های کاری هریک از کمیسیون‌های مجلس از سوی روسای این کمیسیون‌ها در نشست عصر امروز، به مباحث مطرح شده در سخنرانی رییس‌جمهور اشاره کرد و گفت که حسن روحانی از مجلس شورای اسلامی و بویژه اعضای کمیسیون تلفیق برای همکاری در مسیر بررسی لایحه بودجه 93 تشکر کرد.

مصری گفت که علی لاریجانی - رییس مجلس - نیز در این نشست بر ضرورت استفاده از ابزارهای نظارتی تاکید و به این موضوع اشاره کرد که باید رفت و آمدهای مجلس و دولت راحت‌تر باشد تا کار به سوال و استیضاح کشیده نشود.

به گفته این عضو هیأت رئیسه مجلس، روسای دو قوه مجریه و مقننه در این نشست مشترک، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر دولت و مجلس تاکید کرده‌اند.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد N90352

وبگردی