آفتاب

سید حسن خمینی: نگذاریم ارزش های خط امام در جامعه کم رنگ شود

سید حسن خمینی: نگذاریم ارزش های خط امام در جامعه کم رنگ شود

تهران- ایرنا- تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) با بیان اینکه مرزهای مشخص خط امام همان استقلال خواهی، نفی سلطه پذیری، آزادی و نفی استبداد شاهنشاهی است، گفت: باید تلاش کنیم و نگذاریم این ارزش ها در جامعه کم رنگ شود چراکه این ارزش ها بنیان اصلی جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار معاون فرهنگی آستان امام خمینی(ره) و مدیر و دست اندرکاران شبکه مجازی آستان که قرار است روز دوازدهم بهمن ماه به صورت رسمی آغاز به کار کند، بر اهمیت تلاش برای ترویج اندیشه های امام(ره) تاکید کرد.

وی اظهارداشت: آستان مقدس امام خمینی(ره) مرجعی برای همه دوستداران امام و کسانی که قرار است در این مجموعه فعالیت کنند، بوده که باید مرجع همه دوستداران امام و سلایق مختلف باشد.

تولیت آستان حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به این که در خانه امام به روی هیچ کس بسته نیست، تاکید کرد: تلاش برای ترویج اندیشه امام وظیفه همه ماست، اما در این مسیر لازم است راه امام شناخته شود، به نظر می رسد اگر شما تلاش خود را به این امر معطوف دارید که پایگاهی برای تبیین خط حقیقی امام باشید، می توانید تاثیرات مهمی را در جامعه ایجاد کنید.

خمینی خطاب به مسوولان شبکه مجازی این آستان مقدس گفت: هرگز به سمت جناحی شدن پیش نروید و از بیان سخن حقیقی هم نترسید و با هیچ مصلحتی دروغ نگویید، دروغ پایه اعتماد به یک رسانه را ویران می کند.

در ابتدای این دیدار معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی(س) و مدیر شبکه مجازی آستان، ضمن گزارشی از روند شکل گیری و سیاست های کلی این پایگاه، از افتتاح شبکه مجازی آستان در روز دوازدهم بهمن ماه خبر دادند.

سیام(1)9254**1572
کد N90217

وبگردی