آفتاب
با حضور الهام امین‌زاده صورت گرفت

امضای تفاهم‌نامه معاونت حقوقی رئیس‌جمهور با مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی

امضای تفاهم‌نامه معاونت حقوقی رئیس‌جمهور با مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی

تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت حقوقی رئیس‌جمهور و مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در ساختمان این مؤسسه امضا شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(اینسا)، معاون حقوقی رئیس‌جمهور در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر نیلی رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری، اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های این مؤسسه بتوانیم شاهد ارتقاء وضعیت توسعه نظام حقوقی کشور بویژه در امور حقوق شهروندی در جامعه و در دستگاه‌های اجرایی باشیم.

امین‌زاده با بیان اینکه "اگر امروز حقوق را نادیده بگیریم، شاهد خسارات جبران‌ناپذیری در جامعه خواهیم بود"، افزود: باید با همکاری مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی بتوانیم در اجرای نظام جامع آموزش‌های حقوقی سازمان حقوقی دولت، آموزش ساده قوانین و مقررات کاربردی به مدیران و کارکنان دولت و همکاری در تدوین و تنقیح قوانین و مقررات گام های موثری برداریم.

وی ارتقاء دانش حقوقی را نیاز امروز شهروندان و دستگاههای اجرایی دانست و گفت: این نیاز در ارتباط بین دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی نیز وجود دارد که امیدواریم با کمک موسسه عالی آموزش و پژوهش بتوانیم به اهداف مهمی در دولت تدبیر و امید در این زمینه دست یابیم.

در ابتدای جلسه نیز دکتر نیلی رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های این مؤسسه پرداخت.

انتهای پیام

کد N90206

وبگردی