آفتاب

مولانا موضوع نشریه کاتا مالزی شد

مولانا موضوع نشریه کاتا مالزی شد

کوالالامپور – ایرنا – نشریه مرکز گفت وگوی تمدن های دانشگاه مالایا (کاتا) سخنرانی ها و مقالات کنفرانس مولانا را به صورت یک مجموعه به زبان مالایی منتشر کرد.

به گزارش ایرنا، کنفرانس ˈ مولانا گذشته و حال، غرب و شرق ˈ چندی پیش به مناسبت هشتصد و چهارمین سالگرد تولد مولانا جلال الدین رومی برگزار شد و نشریه مرکز گفت وگوی تمدن های دانشگاه مالایا در مالزی اکنون در 108 صفحه اقدام به انتشار مجموعه سخنرانی ها و مقالات این کنفرانس کرد.

ˈ استعاره رقص و موسیقی مولاناˈ اثر دکتر امیر حسین ذکرگو، ˈ رومی و پیشرفت انسان و اجتماعˈ اثر دکتر احمد مراد مریکان، ˈ جلال الدین رومی و نعیم فراشری شاعر ملی آلبانی ˈ اثر دکتر علی کبر ضیائی و ˈ انسان شناسی معنوی ˈ اثر دکتر بهارالدین احمد در این نشریه چاپ شده است.

ˈ آنچه باش که باید باشیˈ از دکتر کریم داگلاس کرو، ˈ انسان شناسی فلسفی مولانا با تاکید بر انسان کاملˈ از دکتر سیدمحسن میری و ˈ پیام مولانا ˈ از دکتر علامعلی حدادعادل دیگر مقالاتی است که در این کنفرانس ارایه و هم اکنون منتشر شده است.

این کنفرانس توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی و مرکز گفت وگوی تمدن های دانشگاه مالایا برگزار شده بود.

آساق**د.م**1611
کد N90010

وبگردی