آفتاب

زنگ انقلاب اسلامی درمدارس ایرانی درهند نواخته می شود

زنگ انقلاب اسلامی درمدارس ایرانی درهند نواخته می شود

دهلی نو – ایرنا – به یاد روز بزرگ و تاریخی 12 بهمن ماه، سالروز بازگشت امام خمینی (ره ) به میهن اسلامی زنگ انقلاب درمدارس ایرانی درهند از جمله دهلی نو نواخته خواهد شد.

به گزارش ایرنا، جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با داخل کشور با نواختن زنگ انقلاب درشهرهای مختلف هند نیز برگزار می شود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران و خانه فرهنگ کشورمان در دهلی نو و سرکنسولگری های ایران در حیدرآباد و بمبئی و مراکز آموزشی ایرانیان ازجمله نهادها و مراکزی هستند که با حضور هموطنان مقیم و شخصیت های مختلف جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را درهند برگزار می کنند.

به همین مناسبت در مراسمی در مجتمع آموزشی ایرانیان دهلی نو زنگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده مقام معظم رهبری درهند و سفیر کشورمان و مسئولان نهادها و خانواده های ایرانی به صدا در خواهد آمد.

همچنین در مراسمی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و روز ملی کشورمان دردهلی نو برپا خواهد شد مقامات و مسئولان بلند پایه هندوستان و دیپلمات های مقیم برای تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به سفیر و رییس نمایندگی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند یافت.

استادان برجسته دانشگاه های هند، شخصیت های مذهبی ، سیاسی، علمی و فرهنگی هندوستان و علاقه مندان به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم خواهند بود.

چاپ و انتشاره ویژه نامه هایی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در شهرهای دهلی نو، حیدرآباد و بمبئی از دیگر آیین های مربوط به جشن های دهه فجر درهندوستان به شمار می آید.

آساق ** 2167 ** 275 **
کد N89687

وبگردی