آفتاب

بنی گانتس: حجم سلاح‌های حزب‌الله بیش از برخی کشورهای جهان است

بنی گانتس: حجم سلاح‌های حزب‌الله بیش از برخی کشورهای جهان است

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به قدرت تسلیحاتی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: دشمنان اسرائیل توانایی‌های ما را به تحلیل برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، بنی گانتس، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) با اذعان به اینکه دشمنان رژیم صهیونیستی توانایی این رژیم را تضعیف کرده‌اند گفت: حجم سلاح‌هایی که حزب‌الله در اختیار دارد از سلاح‌های برخی کشورهای جهان نیز بیشتر است.

وی با بیان اینکه آرامش در مرزهای اراضی اشغالی شکننده است تاکید کرد که نیروهای ارتش اسرائیل باید در حال حاضر به عملیات ویژه خود ادامه دهند.

بنی گانتس در خصوص اوضاع نوار غزه گفت: گروه‌های فلسطینی به حفر تونل‌ها ادامه می‌دهند و تلاش‌هایی برای ورود از نوار غزه به اسرائیل صورت گرفته است.

این مقام اسرائیلی با بیان این ادعا که رژیم صهیونیستی در سطح ابرقدرت‌ها در عرصه مبارزه با جنگ‌های سایبری قرار دارد تاکید کرد که باید از بخش‌های دفاعی در جبهه غیرنظامی و نظامی این رژیم حمایت به عمل آید.

بنی گانتس در ادامه افزود: سوریه ثباتی را که با آن شناخته شده بود، از دست داده و به دلیل جنگ داخلی در این کشور اسرائیل مجبور شده با تهدیدهای ایجاد شده از سوی سوریه مقابله کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی اسرائیل در جهان "برترین" است. اما با چالش‌هایی مواجه است و ما باید این "برتری" را حفظ کنیم.

این مقام اسرائیلی عنوان داشت: احتمال حمله نظامی ارتش‌های سازماندهی شده به اسرائیل همانند آنچه که در گذشته رخ داد ناچیز و اندک است.

انتهای پیام

کد N89633

وبگردی